این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

نرمش ذهن...

امروز تو گودرهام دیدم که یه جایی یه دوستی از نرمش ذهن حرف زده و نوشتنو به نرمش ذهن تعبیر کرده و چه و چه... 

 

یادمه یه زمانی زیاد می نوشتم.. یه جورایی نوشتن تو خون و رگم همچین جاری بود... هرجا کاغذ پاره ای پیدا می کردم زود سیاه نوشته های من می شد.. تو هر دوره ای که به دلیلی از پسرک دور می شدم یه مشت کاغذ و دفتر تنهاییمو پر کرده...  

هر از گاهی تو یادآوری کردن خاطره هام یه قسمتی از نوشته هامو میارم و براش می خونم.. 

یادمه یه روز یه نامه به فرزندم نوشتم...  

به هر حال من آدمی نبودم که از نوشتن فاصله بگیرم.. نمی دونم چی شد... اینترنت و وبلاگ از نوشتن دورم کرد.. یا چی... 

می ترسم یه روز آلزایمر بگیرم بس که ذهنمو ورزش و نرمش ندادم... 

می خوام یه زندگی نو شروع کنم.. می فهمین.. 

می خوام برای خودم وقت بذارم.. وقت برای تنفس.. برای جسمم.. برای روحم.. 

 دلم ورزش می خواد خیلی... دلم پیاده روی تو هوای محشر بهاری می خواد.. دلم زبان فرانسه می خواد..

دلم نوشتن می خواد.. نمی دونم می دونید دوستتون یعنی من تا حالا سه تا کتاب ترجمه کردم؟؟ 

دلم بازم می خواد...  

من می خوام یه پیتی نو باشم..

انتظارها به پایان رسید..

سلام.. خوب همه منتظرن که من پست اول سال جدیدمو بنویسم..  چه از خودراضی.. 

خلاصه همون اولش بگم که حوصله تبریک گفتن و نوشتن انشای تعطیلات را چگونه گذراندید را ندارم.. فقط بگم که هفته اول شمال بودیم و هفته دوم تهران و صرفا به خواب و مفت خوری و افزودن به ابعاد بدنمون گذشت.... 

روزگارمون بد نیست... این روزا دارم از هوای عالی بهاری لذت می برم... واقعا لذت بخشه.. مخصوصا امروز که شدیدا دوست دارم برم بازار سنتی تجریش.. حالا باید ببینم پسرک پایه است یا نه... که الان زنگ زدم می گه یه روز دیگه بریم چون باید بره خونه مامانش که یه سری چیز میز برامون آماده کرده بگیره.. 

خلاصه اینم از این.. می خواستم از بعد از عید برم ورزش که دیدم واسه نصف ماه پول دوره کاملو می گیرن خسیسیم اومد نرفتم.. از شنبه می رم ولی... 

احتمالا کلاس تنیسمو هم دوباره برم..  

 مامان برای عید برام یه انگشتر خوشگل خریده برای پسرک هم یه گردنبند... البته هم به عنوان عیدی هم به عنوان کادو تولد..

دستش درد نکنه  

 اینم یه عکس از تعطیلات ما.. 

راستی یه سوال مهم دام ازتون... کسی از شما هست که یه آرایشگاه خوب برای کراتینه مو بشناسه؟؟؟ لطفا کمک کنید.. 

 

پ.ن. بوبو جون؟  خوبی؟؟؟ نگرانت شدم..