این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

میزبان پیتی!

آخر هفته جاری مهمانی افطار برگزار می کنیم.. با حضور همه فامیل شوهر و حتی برادر شوهرهای خواهر شوهر که دو پسر مجرد هستند!

راستش تو مهمونی پنج شنبه که مهمون خواهرشوهر بودیم از سوپ سفید معروف پیتی پز که من می پزم وهمه کلی تعریف می کنند به طور ضمنی انتقاد شد و تیکه انداخته شد و برای همین تصمیم دارم باز هم به روش همیشه سوپ مخصوص سرآشپز پیتی رو بپزم و به حرف کسی اهمیت ندم! اصلا و ابدا!

غذای بعدی حلیم بادمجان و شله زرده به همراه رول نون پنیر.. برای غذای اصلی که شام محسوب می شه هم شاید یه مدل پلو خورش .. مثلا قیمه درست کردم...

نمی دونم راستش خیلی موافق برنج نیستم اما متاسفانه اگه غذای برنجی درست نکنم نمی شه!

نظرات 10 + ارسال نظر
نیکو شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام دوستم چه خبر؟
ببخش دیر به دیر میام خونت.... آخه یکی از همکارام رفته از شرکت همه کاراشو فعلا سپردن به من
کار خوبی میکنی عزیزم. به حرف کسی اهمیت نده. کار خودت رو انجام بده.
اگه تونستی از سفره رنگینی که پهن میکنی عکس بگیر...
راستی پول قلنبه رسید؟؟؟!!!

خسته نباشی عزیزم.. باشه اگه تونستم عکس می ندازم...راستش یه قولایی بهم دادن اما مبلغش و زمانش هنوز معلوم نیست.. زمانش حدودا آخرای ماه جولایه!

نادم شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

نشستم به انتظار غروب تا یک دل سیر گریه کنم ، شاید کمی آرام شوم ، غروب آمد و بغض سد راه اشکهایم ، شب شد و هنوز نشکسته شیشه غمهایم، .......................................... مینویسم از غم و دردم شاید آروم بشه درد درونم ، رویاهام بر باد رفته اما قلم نوشتن نه. در پناه حق...

ای بابا چرا اینقد غصه دار! من اصلا درک نمی کنم!

فیروزه شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ب.ظ

بین افطار و شام فاصله میندازین؟ منم موافق برنج برای افطار نیستم مخصوصا که امسال ساعت ۹ اذانه و گرما اشتها برای کسی نمیزاره .بعد با خوردن حلیم بادمجون دیگه جایی برای غذای دیگه نمی مونه که

آره من خودمم فقط یه لقمه نون و پنیر دم افطار می خورم سیر می شم!
آخه اگر چیزی هم نیارم واسه شام نمی شه! چند تا پسر خوش اشتها داریم تو خانواده!

فیروزه شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ب.ظ

سعیده رو پیدا کردی؟ خوبه؟

نه والله! امشب دوباره می زنگم بهش!

آبی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ب.ظ

یعنی من که مهمون دارم فقط 1 نوع غذا میپزم خیلی بی کلاسم الان؟پیتی شله زرد و سوپ و اینارو که ملت می خورن بعد چه جوری دوباره قیمه هم میخورن؟خیلی سواله واسم

آره والله واسه منم سواله! ولی اگر درست نکنم حرف و حدیث پیش میاد منم حوصله ندارم! نه خوب کاری می کنی که یک نوع غذا درست می کنی! منم واسه مهمونایی که دوستامونن فقط همیشه یه مدل درست می کنم!

رویای 58 یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:58 ب.ظ http://ا

منم پنجشنبه مهمونی دارم.عجب تفاهمی:-P

آره دیگه زودتر باید مهمونی ها رو گرفت تا شب قدر و اینا نشده!

بارانک دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ق.ظ http://carameli.persianblog.ir

مهمونی افطار خیلی بدموقعه.خب قطعا آدم خیلی از انرژیشو میذاره واسه درست کردن شام بعد از اون جایی که همه سیرن.خیلی از غذا ها خورده نمیشه و آدم به دست پخت خودش شک می کنه.البته دست پخت شما که معرکست حرفیم توش نیست.حالا هرکی ندونه فک میکنه منه چهارده ساله یه زن کدبانوام با این کامنتم.

تو واقعا چهارده سالته بارانک؟
ولی کاملا درسته حرفت با این فرق که من از اعتماد به نفسم چیزی کم نمی شه! یه خواهرزاده داره همسرم که در هر صورت می خوره و تعریف می کنه بس که ماشالله شکموئه!

سعیده دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ق.ظ

بچه ها! سلام. من معذرت می خوام. شما هنوز زائو نشدین بفهمین آدم خسته ست و خوابالود ینی چی؟!!!

ایششششششالله که به حق امام حسن مجتبی که تولدش نزدیکه جفتتون به این موضوع دچار شید بعد ببینم میاید وبلاگ بنویسین؟؟؟ :)))

پیتی جان من هر دوبار هم خواب بودم خیلی ببخشید. :(

عزیزززززززززززززززززززززم به دنیا اومد جیگرشو!
زود باش عکس بفرست ببینم!

بارانک سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ب.ظ http://carameli.persianblog.ir

پیتی چه اسم مستعار دوست داشتنی ای!داشتم فکر میکردم اگه من دوزار فرانسه بلد بودم احتمالا اسم مستعارمو یا پیتی میذاشتم(که اصلا به ابعادم با 174سانت قد نمی خوره)یا پوم.راستی آپ کردم.

من نفهمیدم چه ربطی به زبان فرانسه وقد شما داره
اگه منظورت پتیت به معنای کوچک در فرانسه (به ضم پ)است که کاملا با اسم من فرق داره!
پیتی مخفف اسم واقعی من به یه زبان محلیه!

یک ماما با چکمه های سفید چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ق.ظ http://oldmidwife-whiteboots.blogsky.com/

ایرانی ها برنج خور هستند...برای مهمانی ها اگر برنج نباشد داستانی به پا می شود...!
ولی خب این هم مدل غذایی ما است دیگر...!
من تابحال حلیم بادمجان خانگی نخوردم...
امیدوارم مهمانی های خوبی پیش رو داشته باشید

وای مرسی ماما جان.. خوش اومدین!
بفرمائید افطار در خدمتتان باشیم! به صرف حلیم بادمجان خانگی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد