این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

غیبت

سلاممممم ...

خوب این همه دوری فقط یه دلیل که نداره.. دلایل متعددی باعث می شه آدم حس نوشتنش نیاد...

راستش من آدم وبلاگ نویسی نیستم و راستش اینجا ر برای جلب مخاطب یا راه اندازی یه مجله تفریحی و معرفی کتاب و فیلم و اینا راه ننداختم.. یعنی اصلا قصدم این نبوده که بخوام منظم و روی یه اصول و برنامه روزانه مطلب بنویسم...

من تنبل تر از این حرفام بابا...

تو مدتی که نبودم اتفاقهای متعددی افتاده و بعضیا مهم بوده و بعضیا زیاد هم مهم نبوده... یکی از مهم ترین هاش برای من یه هفته مرخصی مطلق و مسافرت به کیش و شمال و اینا بوده که جای هیچ کس هم خالی نبوده و دوتایی خوش گذروندیم با پسرک...  والله!

یکی دیگه هم اولین نوبت تزریق پی آر پی مفصل زانوی مامان بوده که همین پنج شنبه انجام شد و الان در حال استراحته

دعا کنید تاثیر داشته باشه .. زانوی مامانم به علت آرتروز فوق العاده شدید به شدت درد می کنه و تقریبا دیگه نمی تونه راه بره و باید عصا براش بگیرم...

دیگه اینکه خودم حسابی تغییر استایل در زندگیم ایجاد کردم و نوع تغذیه و روش زندگیم رو به سمت سلامت بردم و حسابی با فالو کردن یک چالش 30 روزه به صورت متناوب و همراه یک سری از دوستام در ای..نستا....گرام به سوی یک زندگی سالم در حرکتیم...

اصلا یکی از دلایلی که وبلاگم سوت و کور شده همینه که تو اون جبهه فعالم..

مراقب خودتون باشید عزیزان....

هلثی لایف استایل فراموش نشه...