این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

حال این روزهای من..

سلام... روزهای زیادی از آخرین باری که یادداشتی نوشتم می گذره..

خوب هر روز که ارتباط با دنیای مجاری از طریق اسمارت فون و اپلیکشن های رنگ و ارنگش وارد زندگی ما شد

ارتباط وبلاگی یه خورده کم رنگ تر شد...

هر روز داره اوضاع ارتباطات بدتر می شه.. البته نه لزوما بدتر.. بهتره بگیم ما آدما رو تنبلتر می کنه..

سال 94  سال پر از مشغله ای برای من بود.. هفته اول سال نو به مسافرت به ترکیه با همسر و یکی از دوستانم گذشت..

هفته دوم به مسافرت به زادگاه پدری..

هفته سوم به شروع کار در سال 94 و هفته چهارم به یه مسافرت 10 روزه به کشور هنگ کنگ و جزیره ماکائو  بابت یک ماموریت کاری و البته تفریح..

در مجموع خوب شروع شدی سال 94! دمت گرم! :)

سال گذشته یه پیشرفت کاری بزرگ برای من اتفاق افتاد که البته مشغله کاریم رو دوچندان کرد.. البته درآمدم دوبرابر نشد اما خوب خدا رو شکر افزایشش راضی کننده بود تا حدودی.. البته جا داره کمی بیشتر بشه در سال جدید... :)))

البته پیشرفتهای کاری هرچقدر هم بزرگ باشه جای پیشرفتهای فردی ادمها در زمینه های شخصی و زندگی رو نمی گیرن..

می خوام امسال سال بهتری از لحاظ سلامت و زندگی فردیم باشه..

شاید اصلا تا یه زمان محدودی بیشتر کار نکردم و نشستم خونه به زندگیم رسیدم.. کسی چه می دونه! ؛)

برای هم دعا کنیم..

نظرات 2 + ارسال نظر
گل نسا یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:38 ب.ظ

میس یو پیتی جون :)
سال خیلی خوبی داشته باشی

ممنون عزیزم

nasim سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ق.ظ http://zanzouleh.blogfa.com/

چققققققققدر لذت بردم از وبلاگت و چقققققدر ناراحتم که دیر پیدات کردم ، درست زمانی که دیگه یکی در میون مینویسی و شاید 6 ماه یکبار بیای و حتی تا مدت ها کامنت منو نخونی از کتاب هایی که می خونی لیست برداشتم و واقعا واقعا خوشحال میشم بنویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد