این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

سرنوشت نقطه های باز..

خوب یه روزهایی هست که آدم نیاز داره که تنها باشه.. یا با آدمهای جدیدی باشه.. و با دوستهای جدید خوش بگذرونه.. 

به نظر من آدمها تو هر سنی می تونن دنبال روابط و دوستای جدید باشن..

خیلی از دوستام از ایران رفتن.. خیلی هاشون تو همین ایران ازم خیلی دورن...

بعضی هاشون دیگه دوستم نیستن..

از همین جهت جدیدا دنبال روابط و آدمهای جدیدم.. غیر مجازی.. واقعی و فیزیکی.. جوری که بتونم تو یه یکی از شعبه های ویونا یاهاشون بشینم و برانی داغ با بستنی وانیلی بخوریم و پشت سر مدیرمون غیبت کنیم.. عکس بندازیم.. ریز ریز بخندیم و خوش بگذرونیم..

بعد با وجود کلی وقت گذرونی بازم قبل از پسرک برسم خونه و مشغول آماده کردن شام باشم که پسرک زنگ بزنه بخواد بیاد دنبالم و من بگمممم اوووووووووو من خیلی وقته رسیدم خونه..:)) بپرسه مگه با دوستات نرفتی  و من بگم چرا بابا یکی دو ساعتی هم نشستیم تو کافه ولی من الان تو خونه در حال کدبانوگریم.. مشغول درست کردن فلافلهای فلفلی!

بعضی رورها آدم نیاز داره با یکی حرف بزنه و از در و تخته بگه.. یا تنها باشه و خیال پردازی کنه..

امروز از اون روزهاست...

پ.ن.1. پولی قلنبه ای که منتظرش بودم به دستم نرسیده و یه جورایی طرف در حقم نامردی کرده و پولمو خورده و جواب تلفنهامو هم نمی ده! منم دستم بهش نمی رسه تو یه کشور دیگه...منم واگذارش کردم به خدا... بی خیال شاید حکمتی توش بوده..

پ.ن.2. پسرک به مناسبت تعطیلات مذهبی که تو آبان هست یه هفته کارخونه رو تعطیل اعلام کرده و به جای تعطیلات تابستانی، تعطیلات پاییزی برای چارت زمانبندی تعریف کرده و حالا ما موندیم که کجا بریم!

مسافرتهای داخلی که همه جا عزاداریه! می خواستیم بریم مشهد اما خوب می دونید که مشهد تو این ایام خیلی شلوغه!

خارج از ایران هم ترجیح می دم عید برم.. اما خوب شاید آدم بتونه عید هم بره؟ ها؟ البته یکی از دوستام تو آبان وقت سفارت امریکا داره ارمنستان و اصرار داره ماهم باهاش بریم.. البته تاریخ دقیقش هنوز معلوم نیست و قراره آخر مهر معلوم شه!

نمی دونم البته با توجه به زمانبندی ای که داره به من می گه بعید می دونم دقیقا بیفته تو تعطیلات ما! حالا تا خدا چی بخواد! پیشنهادی داشتید گوش می دیم!

پ.ن.3 . امروز می خوام یه سری به نشر چشمه بزنم.. دنبال یکی دوتا کتابم که باید پیداشون کنم..

آخر هفته تون خوش!