این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روز موعود!

امروز روز موعودیه که من منتظرش بودم تا ببینم اون پول قلنبه بالاخره به دستم می رسه یا نه!

یک سری اتفاقات در خارج از ایران از طریق یکی از دوستان در جریانه که نتیجه اش شاید تا ظهر شاید هم تا آخر هفته یا نمی دونم کی معلوم می شه!

پست قبلی که با اینکه خونده شده اما زیاد از لحاظ نظرات مورد توجه واقع نشده.. 

از این همه آدمی که خوندن هیچ کس حتی یه لبخند یا چشمک نداشته به ما بزنه؟؟

دعا کنید واسه قلنبگی پوله! :))

نظرات 8 + ارسال نظر
نیکو چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ق.ظ

انشالله پول قلنبه هر چه زودتر در خونت رو بزنه و تو با آغوش باز به استقبالش بری....

بارانک چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ

امیدوارم پول قلنبه عزیز حواله جیبت بشه...

فیروزه چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ

بلاگ اسکای چند روز مرده بود ... من که هر کاری کردم نشد نظر بفرستم برات ...
پول قلنبه رسید؟ برای خرج کردنش کمک نمیخواااااااااای؟

نه بابا هنوز که خبری نیست..

مموی عطر برنج چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

دوستم خودت هم خیلی کمرنگی تو وبلاگا...واسه همینه زیاد برات کامنت نمی یاد...هیچ لینکی هم که تو صفحه ت نداری!!
از ما گفتن بود! بعد نگی نگفتی!!

من تو بلاگ عده زیادی نمی رم اما تو وبلاگ هرکسی برم حتما کامنت می ذارم.. شما چرا اینو می گی؟ خواننده هایی هم دارم که بعضا وبلاگ ندارن..

فیروزه چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ

بلاگ اسکای چند روز مرده بود ... من که هر کاری کردم نشد نظر بفرستم برات ...
پول قلنبه رسید؟ برای خرج کردنش کمک نمیخواااااااااای؟

سعیده چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام :)

همه رو خوندم! از خوشحالیت خیلی شادم پیتی....

پولکی شدی!

تو کجاییییییییییییییی زنگ زدم جواب ندادی!

بارانک پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ب.ظ

وبلاگمون اینا...
www.carameli.persianblog.ir

چشم!

فیروزه به سعیده جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 ق.ظ

سعیده خوبی؟ بابا یه خبری بده از خودت ... پسری به دنیا اومد؟

آره منم زنگ زدم جواب نداد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد