این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

بازدیدکنندگان محترم!

خوب 55 نفر از پست قبلی بازدید کردن..

متشکرم که هیچ کسی کلا نظری نداره!

خوش باشین!

نظرات 11 + ارسال نظر
mojdeh یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:59 ب.ظ

baba cheghad sakht migiri, to bara dele khodet benevis che ahamiati dare kasi nazar bede ya na

چشم..!!!

شقایق ، روزهای بهم ریخته یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ب.ظ

پیتی اتفاقی اومدم یه سری بهت بزنم دیدم پست گلایه ای نوشتی ، خواستم بگم عزیزم به دنیای من خوش اومدی ! به بیش از ٤٠٠ نفر رمز دادم اما از ٤٠ نفر کامنت دارم فقط شاید ، باقی همچنان به شخمشون گرفتن ! همین روزا رمزم رو عوض میکنم .

آره می فهمم .. همه می گن مگه تو برای کامنت می نویسی؟ وااااا
این دیگه نمی دونم چه جمله اییه که همه یاد گرفتن فقط بگن!
خوب تو برای چی می یای مطالب منو می خونی بیکاری؟
والله!

گ یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ب.ظ

وای پیتی باورم نمیشه دو ساله نیومدم اینجااااااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!!!
با اینگه تو لیست فرندای وبم بودی !!!!!!!!!!!!!!!
منو یاده ؟
گیتی ام
خوبی
پسرک خوبه
http://0neandone.blogsky.com/

دو ساللللللللللللللل!! خوبی؟ آره بس که نیومدی منم وبت یادم رفته بود..

آبی دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:00 ق.ظ

اااااااااااااااااا این داستان ناراحتی از کامنت نذاشتن چیه دقیقا؟ دختر جان شما خودت واسه تک تک بلاگهایی که می خونی کامنت میذاری؟؟؟ انقده حساس نباشید بلاگرهای محترم. از ما گفتن.... (عاشق این آیکون می باشم همی)

آره ممکنه برای بعضی پستهاشون نذارم ولی برای هر وبلاگی که میخونم کامنت می ذارم .. هیچ وقت خاموش کسیو نمی خونم..
اصلا نمی فهمم خاموش وبلاگ کسیو خوندن یعنی چی؟ وقتی من نظرمو در مورد یه مساله ای می ذارم خوب انتظار دارم کسی که میاد می خونه مخالف یا موافق باشه.. البته من برای نظر گذاشتن نمی نویسم اما وقتی می بینم مثلا 60 نفر اومدن وبلاگو خوندن اما درو بستنو رفتن خوب می گم یعنی هیچ کس هیچ نظری نداشته؟

بارانک دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ق.ظ

خیلیییییی لحظه وحشتناکیه سر زدن به مدیریت وبلاگ بدون این که نظری داشته باشی...من خودم تجربه کردم...

memol دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ http://ona7.blogfa.com

سلام دوستم...من همین الان تصادفی اینجا رو پیدا کردم و بسی لذت بردم از خوندنش...تبریک میگم بابت قلم خوبی که داری...
منم عاااااااشق زبانم و الان دارم دوره های فشرده ی سفیر رو میرم و خدا رو شکر همه رو top شدم تا حالا...معلمهامم خیلی ازم راضین...ولی دوست دارم حرف زدنم بهتر بشه...چه توصیه ای داری؟ سریال زیاد میبینم ولی با زیرنویس

خوشحالم از آشنایی با شما دوست عزیز و تازه ام...اتفاقا هر چقدر سخت سعی کن فیلمها و سریالها رو بدون زیرنویس ببینی.. حتی اگر مجبور بشی یه صحنه رو بارها ببینی و بشنوی تا بفهمی... باید گوشت عادت کنه... بعضی موسسات جلسات free discussion دارن می تونی شرکت کنی..

ویدا سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:52 ق.ظ

پیتی جونم عصبانیت بهت نمیاد... آخه ماشالله تو قلم خیلی قوی ای داری. ولی مثلا یکی مثل من کلا از نوشتن عاجزه. کلا جونم میخواد در بیاد دو خط که قراره بنویسم! خلاصه بنویس ما دوستت داریم و همیشه بهت سر میزنیم:-*

فیروزه دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ق.ظ

بابا غلط کردم نظر نداشتم! حالا بیا بنویس دیگه

به زودی! راستش این هفته تو شرکت سگ می زنه گربه می رقصه!

بارانک دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:02 ب.ظ

پیتی بانو چن روزه که هی فرت و فرت دارم پست می ذارم ولی کو کامنت؟؟؟الان خیییییلییییییی بیشتر درکت می کنم.

عزیزم من اصلا وقت نکردم بیام چون خیلی این روزها تو شرکت شلوغ پلوغه!

نیکو چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ق.ظ

پیتی جونم نیستی? سرت خیلی شلوغه??

آره فردا میام!

نیکو پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ

پس کجایی دوستم?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد