این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

عک...سسس..

خوب این شما و این هم عکسهای بی کیفیت من!

برید تو ادامه مطلب!

 

اینم عکس فنجون کاپوچینوی عزیزم که از فروشگاه اک...سیر خریدمش! البته دو تاست یکیشم ماله پسرکه!


اینم عکس آباژور عزیزم که از لاله زار خریدمش و رومیزی عزیز تر که مامانم زحمتشو کشیده.. با شمعهایی که اونا رو هم از اک...سیر خریدم.. البته فقط شمعهای طرح مبلو!


اینم عکس تراریوم خوشگکل من که از مرکز گل و گیاه آرش تو جردن خریدم و خیلی خیلی خوشگلتر و ارزونتر از تراریوم های موجود تو گل فروشیهاست.. همه گل هاشو هم خودمون انتخاب کردیم با داداشی و پسرک.. این کلهای کالانکوا که شکوفه های ریز داره فقط یه فصل گل می ده و بعد ازعید احتمالا به جاش یه گل دیگه می کارم..


اینم کاناپه های عزیزم که البته رنگش تو این عکس خوب پیدا نیست.. لطفا به جعبه ای خالی گوشه خونه و کوسنهای نامرتب توجه نکنید یه هفته است ما دست به خونه نزدیم..


اینم شومینه دوست داشتنی ما که پرش کردم از شمع و سنگ ریزه.. البته هنوز یه سری شمع مونده که نچیدم توش!


اینم کنج دوست داشتنی من! با تابلوی پانورامای عزیزم...



اینم مبلایی که اون همه معطلمون کرد برای اوردن میزش! البته هنوز آینه بالای مبل مونده که نصب بشه...


خوب دیگه بسه به اندازه کافی عکس دیدید! حلا وقتشه که یه کامنتی بذارید لطفا! 

خوب این همه میاید و میرید کلا دو نفر کامنت می ذارن این که نمی شه! آفرین کامنت بذار!

نظرات 7 + ارسال نظر
آبی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

آخیش.مردم از کنجکاوی(فضولی). پیتی, مبل آبیات خیلی ملوسن.ایده ی شمعهایی که گذاشتی تو شومینه هم ایده جالبیه. ایشالا دلت خوش باشه همیشه و باز هم همه چی مبارکتون باشه ه ه ه.

مرسی عزیزم...

الی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ

مبارک باشه پیتی جون.مرسی و ممنون بابت عکسها.وسایل خونتون خوشگلن رومیزی هم خیلی خوشرنگه.

مرسی عزیزم

گل نسا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ق.ظ

پیتی جون،
فکر میکنم یکی از اون 24 نفر من بودم :">
اون روز نتونستم تمام عکسارو ببینم میخواستم امروز (بعد از امتحانم) بیام برات کامنت بذارم...
من عاشق رنگ مبلاتون شدم، خیلی خوشگله :)
هم وسایلاتون با سلیقه انتخاب شده هم خونتون با سلیقه چیده شده :)
ایشالا که همیشه توی خونتون عشق و آرامش جریان داشته باشه.

مرسی عزیزم.. تو همیشه به من لطف داشتی و چون یک دانشجوی خارجی ستی عذرت موجهه! می بخشمت!

firoozeh پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

Salaam.khoobi? Man as sherkat nemitoonam bar at comment bezaram hamash error more. Alan ham as tabletam va Farsi nadare.
Hame chi mobarak .

مرسیییی عزیزم

آتوسا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ق.ظ

چه مبل آبیا تون قشنگن .

ممنون

ویدا دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ

پیتی جونم سلاااام. مبارررک باشه خیلی خونه خوشگلی داره. به سلامتی انشالله استفاده کنی. راستی تراریوم هامون شبیه همه. از این به بعد ببینمش یادت میکنم:-) ;-) میبوسمت

چه باحال! البته من کالانکوایی که توش گذاشتم دیگه گلاش تموم شده باید عوضش کنم.. آخه می دونی که فصلیه گلش!

Afro شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ

Khili khosh saligheiee.makhsosan on moblhaee abiiii mahshare.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد