این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

چهارشنبه جون!

امروز دوباره چهارشنبه است.. و من خوشحالم اما انرژی ندارم.. یه خوشحالی بی انرژی..


این روزا منتظر یه خبر خوب از اون ور آبم.. یه تائیدیه! یه نظر! اگر مثبت باشه عالیه و خیلی تو آینده ام تاثیر داره و اگر منفی تاثیر منفی نداره اما ناراحتم می کنه...


شخصی که باید تائید کنه یه آدم سخت گیره که سرش هم خیلی شلوغه و این یعنی بردن زمان و البته ریسک خیلی خیلی بالا.. که خوب من ترجیح می دم دیرتر خبر بیاد تا بخواد خبر منفی بیاد..

به اصطلاح می گن بی خبری از بدخبری بهتره.. نمی دونم تا خدا چی بخواد..

اگه جواب مثبت باشه براتون تعریف می کنم ماجرا از چه قراره...


خلاصه این از این!


می شه لطف کنید برای آرزوی من دعا کنید.. مرسی!

نظرات 1 + ارسال نظر
گل نسا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ

ایشالا که هرچی خیره پیش روت بیاد عزیزم :)
راستی! این رو هم میگن: بی خبری خوش خبریه!!! :دی

برای آرزوت دعا میکنم :)

مرسی گل گلی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد