این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

فقط برای اینکه در جریان باشید..

:)


سلام... صبح همگی به خیر و شادی.. فقط اومدم بگم که مهمونی پنج شنبه به خوبی و خوشی برگزار شد..

برای شام زرشک پلو با مرغ، کشک بادمجان و ماهی سفید شکم پر به اضافی بورانی اسفناج و سالاد کلم مخصوص پیتی درست کردم.. متاسفانه نشد که عکس بندازم.. شرایط جور نبود...


اولش می خواستم فسنجون درست کنم اما متاسفانه گردویی که تو خونه داشتم حجمش کم بود و منصرف شدم..


برای دسر هم ژله خورده شیشه درست کردم که یه مشکلاتی داشت اما همه خیلی خوششون اومد..


مرسی بابت این همهههههههههههههههههه پیشنهاد....

از همه دوستان خوبی که پیشنهاد دادن واقعا ممنونم و اونایی که کمترین اهمیتی ندادن هم ممنون جبران می کنم..



دوستتون دارم...


با احترام پیتی!


پ.ن. از پسرک عزیز و مهربونم واقعا ممنونم چون خیلیییییی به من کمک کرد از برش زدن ژله های رنگی گرفته تااااااااااااااااااااااااا درست کردن سالاد کلم و گردگیری خونه.. دوسست دارم سوئیتی!

نظرات 4 + ارسال نظر
فیروزه شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

خسته نباشی . خدا رو شکر که مهمونیت به خوبی برگزار شده ...
چون پست قبلی رو دیر رسیدم برای مهمونی های بعدیت نظر میدم! ... چیز کیک یخچالی درست کردی تا حالا؟ به نظرم به عنوان دسر خیلی خوبه ... من جدیدن مشتریش شدم و هی درست می کنم ... سالاد میوه هم خیلی خوبه و سلامت ...

این چیز کیک یخچالی رو همیشه تو ذهنم هست که درست کنم هیچ وقت نشده تاحالا.. امروز همه موادشو دارم تو خونه برم درست کنم به صورت امتحانی ببینم چی می شه! مرسی عزیزم..

ویدا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

شما که ما رو تحویل نمی گیری پیتى جان... حتى به عنوان دوست وبلاگى:-)) ؛-)
ولى خوشحالم که همه چى اونجور که مى خواستى پیش رفت...

من تحویل نگرفتم؟؟؟ چرااا... اصلا من کی باشم که تحویل نگیرم..

گل نسا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

به به چه کردی!!!
دست و پنجولت درد نکنه خانومی :*
اوه اوه زرشک پلو، کشک بادمجون...به به....ماهی شکم پر رو که دیگه نگو....
چه کردی عروس... :دی
من عاشق سالاد کلمم که بیرون میخوریم...خودم درست میکنم خوب درنمیاد :(

یه خسته نباشید اساسی به پیتی و پسرک :)

من هم دوسمت دارمممممممممم :*

شاد و سلامت باشی عزیزم :)
بووووووووووووووس:*

:) سالادهای من اتفاقا خیلی خوب در میاد با کشمش و گردو هویج و کلم سفید و سس و ماست و فلفل و کمی آب لیمو..

ویدا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

عزیزم... شوخی کردم. ضمنا شما همه چی هستی. ببین چقدر خوبی که من ندیده اینقدر به وبلاگت وابسته شدم و چند ساله که میخونمش. دوستت دارم.
موفق باشی گلم:-x

مرسی عزیزززززم.. شما به من لطف داری... خوشحالم که نوشته های منو می خونی و دوست داری..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد