این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

مهمان پیتی

این هفته خیلی به سرعت در حال تموم شدنه.. اصولا هر هفته ای که شنبه نداشته باشه از نظر من خیلی زود تموم میشه و همونطور که قبلا هم گفته بودم 4 شنبه بهترین روز هفته است حتی از خود 5 شنبه هم عزیزتره..

امروز یه چهارشنبه دیگه است و من خوشحالم گرچه دلیل برای خوشحال نبودن زیاد دارم اما خوشحالم..

خیلی وقت بود که مهمون نداشتیم تو خونمون و فردا قراره خانواده همسر شام مهمونمون باشن..

من کلا از روزایی که مهمون داریم انرژی می گیرم با اینکه فضای خونمون خیلی کوچیکه و خوب تبعا هم خودمون و هم مهمونا یه کم اذیت می شیم اما خوب چه می شه کرد...

بهترین قسمت مهمونی فکر کردن در مورد انواع غذاها و دسرها و انتخاب از بینشونه.. از اونجایی که مادر شوهر و پدرشوهر نسبتا مسن هستن و ترجیحشون غذاهای سنتیه انتخاب غذای مناسب یه خورده کار سختیه به خصوص اگه نخوای غذای تکراری بپزی.. چلوگوشت و چلو مرغ و خورشتها دیگه خیلی تکراری هستن.. اما خوب مجلسی و همه پسندن..

تصمیم گرفتم این دفعه یک یا دو مدل غذای فانتزی به مقدار کم درست کنم تا یه کم تنوع ایجاد بشه..

برای اولین بار هم شاید ژله خورده شیشه درست کنم .. نمی دونم امیدوارم خوب بشه..خوب وبلاگ من معمولا کم کامنت داره اما اگه خاموش هستید و نظر نمی ذارید این بار اگه میشه با کامنتاتون پیشنهادهایی واسه غذا و دسر بهم بدید.. آخه دسر با ژله به نظرم یه خورده تکراریه!

اووووووووووووو چقدر کار دارم.. فردا تا ظهر هم سر کارم فکر کنم بعضی از کار رو باید امشب انجام بدم..


خوبه خوشحالم ..


نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ http://leiligermany.blogsky.com

من تجربه ای در زمینه ژله ندارم. ولی برای غذا فسنجون رو پیشنهاد می کنم

راست می گی چه خوووب... مرسی عزیزم.. یادم رفته بود فسنجونو..

گل نسا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ

ایمممم...به نظرم باقالی پلو با گوشت بپزززززز
مادر جاااااااااااااااااااااااااااااااان...چقدر هوس باقالی پلو با ماهیچه کرده ام!!!
ته چینم خوبه بنظرم!
دسر هم...ایمممم...خاگینه هم راحته هم خوشمزه است...بلدی؟
آخه من هفته پیش یه جا مهمون بودیم (با بچه های ایرانی) پختم بردم، هیچکس نمیدونست چیه!!!برای من خیلی عجیب بود چون فکرمیکرد این دسر برای کل ایرانه، اونجا بود که فهمیدم فقط مال ترکستانه!!! :دی
اگه بلد نیستی یه سرچی بزن توی نت، خیلی راحت پخته میشه، سریع و خوشمزه است!!

عزییییزم.. مرسی بابت پیشنهاداتت.. چرا نمی پزی برا خودت که هوس کردی.... تنبلی نکن! :) سرچی بکنم ببینم چی می شه!

گل نسا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ

آخر هفته خوبی داشته باشی خانوم پیتی خانوم :*

اااااا.. بازم گل نسا! مرسی عزیززززم... تو هم همین طور البته دو روز دیگه!

ویدا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام عزیزم. به نظر من اگه میخوای ژله هم درست کنی، با بستنی درست کن. یعنی یه لیوان آب جوش + یه لیوان بستنی وانیلی رو با پودر ژله مخلوط کن. هم خوشمزه میشه و هم دو رنگ و زیبا...
من که خیلی دوست دارم البته شما خودت ماشالله استادی. ولی اگه امتحان نکردی به نظرم امتحان کن. ضرر نمی کنی. اگه بد شد با من. روش هم که دیگه با کنسرو هفت میوه یا میوه ی تازه و خامه میتونی تزئین کنی...
واسه غذا اگه بخوای میتونی قلیه هم درست کنی. از اونجا که ممکنه هر کسی قلیه ماهی یا میگو دوست نداشته باشه به نظرم قلیه مرغ رو امتحان کن. خیلی خوشمزه ست...
موفق باشی گلم

ویدا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ق.ظ

عزیزم ببخش نظر من بعد از مهمونی ات تایید میشه. ولی باز هم نظره دیگه. شاید مهمونی بعدی به کارت بیاد.
راستی از هنر اشپزیت ما رو هم بی نصیب نزار.

فیروزه شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

من دیر رسیدم به این پستت ... نشد که پیشنهاد غذایی بدم :-(

شما همیشه می تونی پیشنهاد بدی عزیزم...استقبال می شه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد