این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روزهای سخت...

روزهای سخت زندگی ما همچنان ادامه داره.. همچنان سعی می کنم روحیه ام رو حفظ کنم تا روحیه پسرک خراب نشه.. از رخوت و افسردگی که این روزها ناراحتش می کنه می ترسم.. پسرک فعال من این روزها عصبی و ناراحته..


خیلی نگرانشم.. مملکت ما جاییه که به آدمهای مفید و با تجربه هیچ نیازی نداره و فقط افراد خاصی حق زندگی دارند..


آقا می خواد ساختار س...ازمان مل...ل رو تغییر بده ... اختلاف طبقاتی در جهان افزتیش یافته و نمی گه که این ایرانه که این نمودارو شاخص رو تغییر آشوبناکی می ده..


حس بدی پر از تنفر و انرژی منفی منو در بر گرفته..

نظرات 2 + ارسال نظر
vida پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

عزیزم چرا اینقدر خودتو اذیت میکنی؟ امثال من و تو چه حرص بخوریم چه بیخیال باشیم وضع همینه و از دست ما هم متاسفانه کاری ساخته نیست. بهتر نیست یه کم خودتو بزنی به بیخیالی و سعی کنی از جوونیت لذت ببری؟ سعی کن کمتر اخبار گوش بدی و کمتر فکر و خیال کنی. کاری که من این اواخر کردم و آرامش بیشتری پیدا کردم. امتحان کن:-)

گل نسا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ق.ظ

نمیدونم خدا چرا به داد ما نمیرسه:((
والا بسه مونه اینقدر بدبختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد