این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

ایزو 9001!

کم و بیش در جهت اهداف جدیدم دارم پیش می رم.. خوب البته هنوز رضایت کامل حاصل نشده اما

از وضعیت فعلی راضیم..


غریبه نیستید باید بگم که خوندن نمازو با حضور قلب شروع کردم.. اینو نگفتم که منت و ریایی باشه..

همیشه با خودم می گفتم.. بادی به جایی برسم که نیاز به نماز خوندن رو احساس کنم و بعد با حضور قلب و شادمانی بخونم امروز به این احساس رسیدم و از این بابت خوشحالم..

.. به یه تلنگر نیاز داشتم که خوشبختانه یکی از دوستان در این رابطه کمک بزرگی کرد..


تصمیماتم در این جهته که از وقتهای بی استفاده ام کمال استفاده رو بکنم.. آرامشو با تمام معناش وارد لحظه هام کنم.. آدم راحتی باشم..

قران بخونم.. نه به این جهت که ثواب دارو اینا.. به این جهت که تمرکز کنم..مراقبه و آرامش..

می خوام سطح زندگیمو بالاتر ببرم..

کارهای نیمه تمام آفت وقتهامون هستم.. اولین کار برای رسیدن به آرامش قلبی تمام کردن کارهای نیمه تمامه.. پاک کردن گرد و خاک از گوشه کنار زندگی.. با دقت کار کردن و تمیز زندگی گردن..

تمیز از هر چیزی..

از کمدهای لباس مرتب گرفته تا ذهنی مرتب و عاری از خرده ریز و مشغولیتی..


درگیر کردن فکر برای مسائل با اهمیتی که کیفیت زندگی رو بالا می بره..


خلاصه که دارم برای زندگیم ایزو می گیرم..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد