این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

حزب باد

این مدیر ما جزو حزب باده.. هر روز یه حرفی می زنه..

از 1 ساعت پیش فکر می کردیم از توی حرفاش که ما هم تا یکشنبه تعطیلیم..


اما همین 10 دقیقه پیش اعلام کرد که فقط چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل و بقیه روزها رو باید بیاید.

می گه تعطیلی مال شرکتهای بیکاره...


البته خوب حق هم داره خیلی سرمون شلوغه و با این اوضاع مملکت که هر روز یه تغییری در قوانین جهانی اتفاق می افته، باید کارامونو با سرعت بیشتری پیش ببریم..


به هر حال گفتم که بدونید ما فردا تعطیل نیستیم و تو سوت و کور خیابونها باید بیایم سر کار..


می بینم هیچ کس منتظر عکسها نبوده و دریغ از یک کامنت!

نظرات 1 + ارسال نظر
فیروزه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

خیلی از شرکتها تعطیل نبودن ... از جمله محل کار آقای همسر ما ... من که تنهایی توی خونه پوسیدم از بس تی وی نگاه کردم و ول چرخیدم برای خودم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد