این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

سفرنامه تصویری...

سلام اینم قولی که داده بودم..

اولین عکس مربوط می شه به دریای نازم که دختر چهارماهه دوستمون بود که ما رو به آلاشت دعوت کرده بود..

عاشقتم خاله...


بعدی عکس خونه روستایی در آلاشته که دو شبو توش گذروندیم..


اینم عکس دست پسرک و پسر عموش که مدام در حال تخته نرد و کری خوندن بودن..


اینم یه عکس از منطقه کوهستانی و جنگلی بالای آلاشت به اسم لرزنه.. که واقعا سرد بود..



اینم یه قورباغه چاق تو جنگلهای نکا که همه دخترا رو فراری داد و فقط پیتی شجاع موند و یه دوربین که ازش کلی عکس انداختم..

اونم دست پسرعموی پسرکه که خیلی شجاعه..


اینم یه سرس عکس از باغ پرندگان و چرندگان قمصر..


من عاشق این فلامینگوهای یه پا شده بودم.. :))



مرغ ماهی خوار خسته!!




اینم یه پرنده خوشکل که اسمش توکانه.. شبیه شیلا در کارتون سندباده..


این شتر مرغ خنگو نگاه کنید..

این اسبهای پا کو تاه رو ببینید.. خیلی با مزه بودن..




اینم از اون کرکسهای ترسناک... از اونایی که تو رابین هود تبر رو دوششون بود نگهبانی می دادن..



خلاصه که عکس خیلیی زیاده.. می ترسم خسته بشید..

اگه بازم دوست داشتید بگید بذارم..


نظرات 1 + ارسال نظر
فیروزه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ

شتر مرغه چه بامزه است ...
مرسی از عکس ها :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد