این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

حادثه خبر نمی کند..

دلم برای مردمان مظلوم این سرزمین گرفته.. دلم برای روزهای تلخ پیش رو گرفته.. این خانه از پای بست ویران سراست..


این روزها ممکن بود در تهران تجربه شود در همین خیابان کناری.. آن گوشه شهر..این گوشه..

و هزارن نقطه که همه وطن داغدار من است.. مشکلاتی که تو بر سرشان آوردی کم نبود اکنون خدا امتحانشان می کند.. امتحانی به قیمت از دست دادن عزیزانشان و سقف کم طاقت بالای سرشان..

خدا برای همه این مشکلات تو را لعنت کند.... تو را تنها تو را..


کمک کنیم.. ما آدماهای روزهای سختیم.. هنوز در روزهای سخت کمی وجدانمان قلقلکش می آید..


کمک کنیم.. با تشکر از دوست عزیزم.. ممو.. به وبلاگش سری بزنید راهی باز است..

نظرات 1 + ارسال نظر
مموی عطربرنج چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ http://atr.blogsky.com

مرسی از لینک عزیزم... :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد