این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

بلوچیز محبوب من!!!!

یه اسلایس بلو چیز چند روز پیش خریدم که تا حالا تو همه غذاها آزمایشش کردم.. عالیه!!


یعنی عاشق اون رگه های آبی (کپک پنیر) توشم.. مزه اش محشره!!!

دیشب از روی دستور نون عربی یا همون پیتای خودمون که تو وبلاگ طیبه عزیزم دیدم با اینکه دستورو یادم رفته بود با خودم ببرم ولی به طور کاملا حفظی درست کردم و عالی شد!

نون به این خوشمزگی آخه؟؟؟

با این نون همه چیز می تونید بخورید! من چون آرد تو خونه کم داشتم فقط تونستن 4 تا نون درست کنم که با دوتاش عرایس درست کردم .. بازم از وبلاگ طیبه عزیزم.. و دو تای دیگه رو با بلوچیز و پیاز داغ یه لقمه خوشمزه درست کردم و پسرک بلعید!


واقعا عالی بود.. با بقیه مواد عرایس هم کباب تابه ای درست کردم و با پیاز داغ و بلوچیز و آلبالو (سرکه ای) تزئینش کردم و زدیم به بدن.. حیف که تنونستم عکس بندازم چون به شت گرسنمون بود...

خلاصه دیشب کشتم خودمو با بلوچیز!

بخرید و بخورید و حالشو ببرید...

در ضمن وبلاگ طیبه رو شاید خیلی هاتون بشناسید واقعا یه آسه تو وبلاگهای آشپزی!

همین جا ازش ممنونم!


نظرات 1 + ارسال نظر
زمستون سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

ینی ترکوندیا با بلوچیز :))
تیترتم خیلی با حال بود :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد