این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

آنچه گذشت..

ممنونم دوستای خوب بابت تبریکهای گرم و صمیمانه تون..من هم برای همه شما آرزوی بهترین روزها و به ویژه سلامتی جسم و روح می کنم...


آخر هفته که گذشت همونطور که گفتم با همسرم و درآتلیه و مهمونی گذشت..

تو آتلیه که حسابی بهمون خوش گذشت و احساس جوونی کردم..

ژستها و صحنه های جالب پیشنهادی عکاس که یکی از دوستام بود حسابی سر وجد اوردمون..

حالا این هفته باهامون تماس می گیرن تا بریم عکسای ادیت شده رو ببینیم و انتخاب کنیم..

مهمونی خداحافظی هم که محشر بود.. جای همه شما خالی.. آتلیه و آدرس مهمونی به هم خیلی نزدیک بود ولی ما تا نیم ساعت فقط دنبال یه گلفروشی خوب بودیم که بتونیم از اونجا چندتا شاخه گل برای پریسا و احمد بخریم..

خلاصه رسیدیم و با یه مهمونی از نوع پرهیجان با برقهای نیمه خاموش روبرو شدیم با یه عالم از بچه های دانشگاه که با زن و شوهر و بچه هاشون اومده بودن.. البته بیشتر پسرها با خانومشون بودن چون رشته ما ورودی پسر بیشتر داره..


خلاصه حسابی از دیدن دوستام بعد از تقریبا 8-9 سال به وجد اومده بودم.. به پسرک هم خوش گذشت.. همش چسبیده بود به میز و لپاش می جنبید.. :)))


تو مهمونی فهمیدم چندتا دیگه از دوستام هم در جریان رفتن هستن و منتظر ویزان.. خلاصه مراسم اشکریزونی داشتیم تو مهمونی که نگو..

خیلی خیلی بهم خوش گذشت مخصوصا با تجدید خاطره هام..

مرسی پریسا و احمد عزیزم.. (پریسا و احمد هردو از دوستای خوب دانشگاهی من بودند)

به هممون خیلی خوش گذشت و من برای آرامش و خوشبختی تون دعا می کنم عزیزانم..

سفرتون به سلامت..

سه تا از دوستام هفته سوم مرداد از ایران می رن...

گل نسا و همسرش 18 مرداد :((

سین بانو و وحید 20 مرداد :((

پریسا و احمد 21 مرداد :((


خدایا پشت و پناهشون باش...




نظرات 3 + ارسال نظر
زمستون شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

الهی.. جدا از نوشته ات چه عکس قشنگی انتخاب کردی ؟
به نوشته ات اضافه می کنم دو تا دیگه از دوستای گلش هم شاید تا ۱ سال و خورده ای دیگه برن!
( با شوخی گفتم اما غمگین شدم بعد از نوشتنش.. :| )

نمی دونم دعا کنم یا ... هر چی صلاحته همون بشه...

فیروزه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

ایشالا که سفر همه مسافرا بی خطر باشه و خدا به همراهشون ...
خوشحالم که مهمونی خوش گذشته بهتون ...
شاد باشی همیشه ...

سین بانو یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

دعای خیرت بدرقه راهشون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد