این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

being together forever....

امروز روز خوب باتو یکی شدنه عزیزم..

روز خوب سقف مشترک.. روز خوب آرامش...


امروز برای من بهترین روزه که خیلی زود تموم شد و هنوز مزه آرامشش زیر زبونمه...

تصمیم داریم عصر بریم آتلیه یکی از دوستام... چند تا عکس یادگاری بندازیم..

امیدوارم برسم به همه کارام..

باید عصر برم موهامو براشینگ کنم و حاضر شم..

شب هم بعد از آتلیه اگه خدا بخواد می ریم خونه دوستم پریسا برای مهمانی خداحافظی..

امروز روز پر مشغله ایه.. مثل روز عروسی... :)

آغوش تو امن ترین جای دنیاست عزیزم..


عاشقتم..


نظرات 5 + ارسال نظر
سین بانو پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

مبارکت باشه عزیزم همیشه باهم شاد باشید به آرزوهاتون برسید ایشالله

بادوووم پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

مبارک باشه.به پای هم پیر شین و همیشه ی دنیا خوش باشیدو خوشو خوش

گل نسا جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ق.ظ

تبریک میگم و کلی آرزوهای خوب براتون دارم
:*

عشقتون تا ابد مستدام عزیزم
:)

فیروزه شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ

مبارک باشه عزیزم ... ایشالا سال های سال در کنار هم با آرامش و سلامتی و شادی و خوشبختی زندگی کنید ...

زمستون شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

یادش به خیر عروسیت.. :)
خوشبخت و شاد باشید همیشه

مرسی عزیزم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد