این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روزگار ..تلخ...

خوب چی بگم.. تلخی روزگار این روزا برام زیاده چه جوری از گل و بلبل بنویسم..

تنها خبر خوب این روزها به دنیا اومدن بچه یکی زوجهای جوون فامیل پسرکه که به مناسبتش فردا شب دعوت شدیم یه رستوران تو ستارخان.. خوب خودش یه نقطه امیده یه جایی شنیدم که تا زمانی که نوزادی به دنیا میاد باید خوشحال بود که خدا هنوز به آدمیزاد امیدواره..

به هر حال چیزی که امورز منو راغب کرده به نوشتن این خبر خوش نیست متاسفانه..


اومدم بنویسم شاید یه فرد مستجاب الدعوه از اینجا رد شد و دعاش مستجاب شد.. زن جوونی که فقط 37 سالشه و دو تا بچه خوشگل و یه شوهر عاشق داره این روزا رو تخت بیمارستان داره برای زندگیش می جنگه... اشک تو چشمامه وقتی می نویسم که چه جوری در عرض چند ماه زندگیشون کن فیکون شد.. 

خدایا به بزرگیت و چشمهای قشنگ بچه های این زن جوون قسمت می دم که رحم کنی..

این امتحان برای همسر و خانواده صبور این زن خیلی بزرگه.. خدایا ازت صبوری می خوام..

خدایا می دونم که خیلی از جوونها امروز به این درد مبتلا هستن.. خدایا سرنوشتون رو برامون قابل تحمل کن..

خدایا این بار دل مادرش رو نشکن.. 

خدایا برای عزیز اینقدر دعا نکردم چون آرزوش بود که بره پیش شوهر و پسرهای از دست رفته اش.. سپردمش به صلاح تو..

برای این زن دعا می کنم که دلش به دنیاست..

خدا بزرگتر از آن است که وصف شود...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

امیدوارم خدایی که عاشق بنده هاشه بهش کمک کنه ودوباره سلامتیش رو بهش بده. دوست من کاش برای اون زن کتاب شفای زندگی از لوییز هی رو می بردی. نمیدونم این کتاب رو خوندنی یا نه؟ نویسنده ی این کتاب خودشو از سرطان نجات داده.

فیروزه چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

یا من اسمه دوا و ذکره شفا ...

آبی مهربون چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ http://abiemehraboon.blogfa.com

سلام. من طبق نظر دکتر حلت شبهای فرد ساعت 11 ، قران میخونم و برای تمام هم نوعام که توی اون لحظه چیزی رو دارن از خدا میخوان آرزو میکنم که دعاشون مستجاب شه، آخه اگه 40تا مومن واسه آدم دعا کنن حتماً دعا مستجاب میشه. از فردا شب این خانوم رو هم دعا میکنم شما هم همینطور. انشااله که دعاهای هممون مستجاب بشه. این یه سعادت بزرگه که خدا نصیب اون خانم کرده که شما تو وبتون عنوان کنین پس باید امیدوار باشه این یه نشونه است انشااله که حالش خوب میشه و شمام به ما اعلام کنین.

ویدا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ

الهههههههههی آمین.....

بادوووم شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام پیتی جونم.خوبی عزیزم؟من مدتهاس که نیومدم،از علتش بگذریم، اما باور کن دلم واسه اینجا تنگ شده بود.الان که اومدم با این پستت روبرو شدم.امروز روز اول ماه رمضونه.حتما حتما اگه قابل باشم سر سفره افطار از خدا میخوام لطفشو شامل حال این خونواده کنه

Pharmd209 یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ق.ظ http://Good info

Hello! cbkfdca interesting cbkfdca site! I'm really like it! Very, very cbkfdca good!

جان؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد