این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

امروز که محتاج توام جای تو خالی است...**

امروز قرار بوده آب ریه عزیز رو بکشن.. غلظت خونش ظاهرا به حد مجاز رسیده.. نمی دونم دکترش نظرش چیه..

بابای خوبم هنوز براش دعا میکنی؟؟ من مطمئنم که به دعای تو خدا کلیه های رنجورش رو به کار انداخته و اوضاع کمی بهتر شده بود.. اما این آب ریه..  خدایا کمکش کن دووم بیاره..


دلم خیلی شور می زنه.. البته توکل می کنم به خدا و دعا می کنم.. شاید دعای من اونقدرها هم مقبول نباشه.. اما خدا بزرگتر از اونیه که بشه وصفش کرد..


بابای خوبم می بوسمت و می دونم که می دونی همسر عاشقت یک روز هم مادرت رو تنها نذاشت.. برای سلامتی اون هم دعا کن..

مامان خوبم ازت ممنونم که با عشق ازدواج کردی.. به عشق پدرم از پدرت طرد شدی و اونقدر به عشقت وفادار موندی که پدرم شد بهترین داماد پدرت و عزیزترین.. حالا که پدرت و پدرم هردو به فاصله کمتر از یک سال از دنیا رفتن.. هنوز وفاداری.. به عشقی که تو عکسا و لابلای خاطراتش زندگی می کنی.. گرچه گاهی اوقات دلتنگی خیلی بهت فشار میاره هنوز هم به ما امید می دی.. که زندگی در جریانه.. خدا مادرم رو حفظ کن..


به امید خدا.. برای هم دعا کنیم.. برای هم بدنهای رنجور و مریض... برای همه پرستارهای مهربون.. و برای زن جوونی که این روزها تو فامیل پسرک با داشتن دو بچه کوچیک و زیبا با بدترین نوع سزطان دستو پنجه نرم می کنه..

دعا کنیم..



نظرات 3 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

خدا به همه ی مریض ها شفای خیر بده ان شاا...
برای مادر بزرگت هم دعا می کنم عزیزم ...
خدا سایه مادرت رو سال های سال بالای سرتون نگه داره ...

آبی مهربون سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام. من یه دوست جدیدم. وبلاگتونو دیدم خیلی خیلی خوشم اومد چون تمام جریانات زندگیتون با پسرک مثل من و عسلم بود. حتی پازل.... روحیات....منم توی وبلاگم خیلی چیزارو نوشتم. ولی ما هنوز نرفتیم زیر یک سقف .من منتظر پستهای جدیدتون هستم چرا نمی ذارین؟

ممنونم که منو می خونی.. پس چرا آدرس خودتو نذاشتی؟

آبی مهربون پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ http://abiemehraboon.blogfa.com

حتماً نظر بذارین منتظرم. من وقتی دارم خاطراتتون رو میخونم فکر میکنم اون جریانات واسه خودم پیش اومده خودم رو جای شما میذارم . خیلی خوب حرفاتونو میفهمم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد