این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روزگار سپری شده مردم سالخورده *

روزهای سختی رو گذروندی می دونم عزیز...

 مادرت رو در 8 سالگی، پسرت رو در 35 سالگی و همسرت رو در 37 سالگی از دست دادی.. پسر دیگرت و تنها برادرت رو هم زمان  67 سالت که بود از دست دادی و پدر من رو هم در 76 سالگی... تنها برادرت بعد از سالها انتظار با تو به سفر حج رفت و تو بدون اون برگشتی...

از دست دادن کسانی که دوستشون داری شد پیشونی نوشت تو از وقتی که به دنیا اومدی..

می دونم که تمایلی برای موندن تو این دنیا نداری.. این دنیا با تو بد تا کرد.. مثل خیلی از پیران سرزمین من..

اما به خاطر امیدی که بودنت به زندگی من سرازیر می کنه بمون.. به خاطر همه روزهایی که با افتخار هنرهاتو تو کل فامیل به همه نشون دادم و سربلند گفتم ببینید این مادربزرگ منه.. سمبل یک زن قوی و هنرمند..

به خاطر همه اون لحظه هایی که بهت تکیه کردم بمون..

برای آرامشت دعا می کنم و برای جسم رنجورت..


دوست دارم عزیز مهربونم..


* عنوان برگرفته از کتابی به این نام از محمود دولت آبادی

نظرات 4 + ارسال نظر
گل نسا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

عزیز،
برای سلامیتیت دعا میکنم...


زمستون سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

کاش زودتر خوب شی عزیز ...

فیروزه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

عزیزم خوبی؟ ... مامان بزرگ حالشون چطوره؟ ...

طنزورزش سنان شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.senan.blogsky.com

سلام یه چیزبهت میگم فراموش نکن**مادرم ریه اش آب آورده بودبهترین دکترای شیرازاونوتحت نظرداشتن ولی متاسفانه حالش بدترشدولی بهترنشدتااینکه فوت کردیکسال پیش اززمان بروزاین بیماری تازمان فوتش فقط سه ماه طول کشیدنمیخواستم نامیدت کنم فقط میخواستم بگم درمان این بیماری فقط دست خداست اگه بخوادشفاپیدامیکنه به نظرم بهترین راه کندترکردن این بیماری نه درمانش فقط دیالیزه توروخدا حرفموباورکن این توصیه روبه دکترا بکن هرچندقبول نمیکنن ولی امتحان کردنش به نکردنش خیلی میارزه بازم ازخدا میخوام که مادربزرگت شفاپیداکنه ازته قلبم دیگه چیزی نگم آخه داره اشکم میریزه به وبلاگم سربزن مرسی بای صمد٢٢ساله فارس www.senan.blogsky.com

خدا مادرتون رو رحمت کنه... مادر بزرگم یه دوره ای کلیه اش کم کار شده بود ریه اش آب اورده.. اما حالا کار می کنه.. متاسفانه توان دیالیز رو نداره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد