این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

جهت اطلاع :)

جهت اطلاع کلیه دوستان و آشنایان به ویژه سین بانوی عزیز تولد خودم 18 اسفنده!


سورپرایز برای پسرک عملی نشد چون درست در شبی که برنامه سورپرایز داشتم یه مهمون ناخونده برامون اومد که از دوستای پسرک بود و من نمی تونستم هیچ جوری جوابش کنم چون پسرک هم می خواست که دوستشو ببینه..

شب خوبی بود یه سری عکس هم انداختیم که تو دوربین دوست پسرکه.. باید ازش بگیرم..


کادو هم یه شلوار که مدتها بود چشمش دنبالش بود اما یه خورده گرون بود و نخریده بود رو براش خریدم به اضافه کیک بستنی و شامو....... شانس اوردم که همون روز تولد شرکت عیدی رو برامون ریختن.. خوشحالش کردم پسرک عزیزمو...

نظرات 5 + ارسال نظر
پرنده خانوم شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

ای باباااااااااااااااااااااااا
من که کلی منتظر بودم که ببینم این سورپرایز پیتی خانوم چه می باشد آیا

ولی خب معلومه بهتون خوش گذشته
کادوی پسرک هم مبارکه
ایشالا که در کنار هم خوشبخت و خوشحال و سلامت باشید عزیزم:*
آااااااااااااااامین:)

سین بانو یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

دیروزپریروز که ریمایندر ِ تولدت ایمیل شد برام یادم بود سوتی دادم پارسال! ولی یادم نبود چه روزی بود دقیقا تولدت! مرسی از یادآوریت مطمئنم دیگه تو خاطره م می مونه چون 18 بهمن تولد وحید بود! شایدم اون سورپریز رو برای تولد خودت بهش بدی بهتر باشه ها؟

راستش سورپرایزم خودت که می دونی یه چیز خاص نبود.. یه تولد خصوصی سورپرایز بود ... اما خوب نشد.. برای تولد خودم دیگه لطفش پریده. خسته شدم.. دلم می خواد سورپرایز بشم دیگه..

آزی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ

پس فعلن و نقداً پیشاپیش تولدت مبارک باشه دوستِ خوبم تا روز پنجشنبه :دی
ضمنن ایشالا که پسرکت هم برنامه ی خاصی داشته باشه برای اون روزت ولی اگه هم نداشت مهم نیست مهم اینه که خودت اون روز رو تبدیل به یه روز خاص کنی!

مرسی عزیزم...

vida پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ

سلااااااام پیتی جونم تولدت مبارررررررک عزیززززم. امیدوارم صد و بیست ساله بشی و سایه پسرک همیشه بالای سرت باشه. خوشبختی و سلامتیت رو از خدا میخوام عزیزم. به امید روزهای بهتر از این روزها.... بوس بووووووس

زمستون شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

من خیــــــــلی بی شــــــعـــــورم ... :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد