این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

تولد تو..

بی انصافیه که به خاطر مشغل کاری اینجا ننویسم که امروز چه روز مهمیه.. روز خوب تولد تو..


خیلی دوست دارم عزیزدلم... حیف که تعلل آدمهای نادون دور و برم باعث شد زمان رو برای خرید یک هدیه خوب از دست بدم..


برات هدیه ای نخریدم.. اما امشب برات یه سورپرایز دارم عزیزم..

شاید هدیه هم خریدم کسی چه می دونه.. :)


دوست دارم عزیزم.. دوست دارم.. این روزها خیلی دوست دارم..


باید بگم که کلک دیشبت خیلی بهم چسبید با اینکه باهاش مخالف بودم خیلی شیطنتت حال داد.. اولش باورم شد..

نظرات 3 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

به سلامتی ... مبارک باشه ... ایشالا سال های سال در کنار هم این روزهای خوب رو با شادی و سلامتی جشن بگیرید عزیزم ...

پرنده خانوم چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

مبارکه :)
با آرزوی شادی و خوشبختی و سلامتی:)

خیلی کنجکاوم که سورپرایزت چی میتونه باشه:)

سین بانو جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

پس تولد خودت چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد