این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

انرژی منفی!

من به خدا و کمکهای غیبی که بهم کرده ایمان دارم.. به اینکه اگر بخواد واقعا می شه یه کیسه پول واسه آدم بفرسته.. کما اینکه بارها برای من شده.. یهو از یه جایی که انتظار نداشتم پول بهم رسیده..


اما این بار نمی دونم چرا از انتظارم هم کمتر بهم رسیده.. الان یه مدتیه که از نظر مالی افتادم رو بدشانسی چکی که فکر می کنی حداقل 700 تومنه 350 تومن از آب در میاد اونم مال 6 ماه آینده...

کار ترجمه ای که دستمه یهو صاحبش پشیمون می شه و مسیر پروژه اش عوض می شه..

عیدی ای که قرار بوده 1.5 میلیون باشه یهو می شه 400 تومن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


برات آنرژی منفی فرستادم آقای مدیر!! دست خودم نبود اما فرستادم! مراقب خودت باش!

نظرات 1 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام ...
این جور وقتها که هر چی توی ذهنت بوده پنبه میشه خیلی بده ... درکت می کنم ...
راستی تولد بازی انجام شد؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد