این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

برج

خوب اینم از 30.. بهمن.. و سر برج.. حقوقامونو ریختن.. اول از همه برسم به قرض و قوله ها.. اگه چیزی بمونه می خوام برای تولد پسرک که همین 10 روز دیگه است یه چیزی بخرم..


هنوز نمی دونم چی اما دلم می خواست براش یه ساعت بخرم.. ساعتی که موقع عروسیمون خریدیم یه خورده گرونه و دوست داره برای استفاده روزمره یه ساعت دیگه که اسپرت تر هم باشه داشته باشه.. شاید رفتم یه ساعت خریدم.. نمی دونم..

چیزی که خودش دوست داره یه ساعت صفحه گرد و صفحه مشکیه که شماره هاش مسی رنگ و یا طلایی مات باشه.. نمی دونم با یه قیمت مناسب و یه ساعت خوشگل از کجا می تونم پیدا کنم..

اگه ایده ای واسه مدلهای قشنگ و البته با قیمتهای مناسب دارید بگید..


ممنون!

نظرات 2 + ارسال نظر
فیروزه یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

خیابان ولیعصر به سمت ونک - ۲۰۰ متر بالاتر از مطهری دست چپ یه مغازه ساعت فروشی هست که مارک ها مختلف با قیمت های مختلف داره . اگر به مسیرت میخوره یه سر بزن به اونجا . مدل های قشنگی داره . ما ساعت های عروسی مون رو از اونجا خریدیم . خیابون کریم خان نرسیده به ویلا هم یه مغازه ۲ طبقه ساعت فروشی هست که مارک های مختلف با قیمت های مختلف رو داره . اونجا تنوع مدل ها خیلی بیشتره .

مرسی عزیزم..

سین بانو یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

قرض و قوله ها!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد