این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

Chance!

یه ماجرایی هست که خیلییی به شانس من و پسرک بستگی داره.. خوب ما هیچ وقت تو مسائلی مثل قرعه کشی و این حرفها شانس نیوردیم و قرعه شانس به ناممون نیفتاده.. اما خوب خدا رو چه دیدی شاید تو این موردخدا دلش به حالمون بسوزه.. اگه برام دعا کنید و دعاتون مستجاب بشه براتون یه سورپرایز دارم..


یه سورپرایز عکسی!


نتیجه فردا مشخص می شه.. دعا می کنید؟

نظرات 2 + ارسال نظر
غزال سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://mygoldendays.persianblog.ir

من که دعا میکنم حتما
منم ادم خوش شانسی نبودم اما یه بار توی یه جای دوست داشتنی توی یه روز دو بار توی قرعه کشی برنده شدم. حس خیلی خوبی بود. پس امید داشته باشین حتما خدا بخواد میشه

مرسی عزیزم... ان شالله!

فیروزه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://2nimeyeroya.blogsky.com

سلام . خوبی؟ ... ایشالا که این دفعه قرعه به نامتون بیفته و هرچی که خیر هست براتون پیش بیاد عزیزم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد