این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

که هنوز من نبودم که تو بر دلم نشستی...

به تیکر بالای صفحه که نگاه می کنم تازه یادم می افته که من تازه 7 ساله که تورو می شناسم..

پس چرا فکر می کنم که تو از اولشم با من بودی.. از همون روزایی که خودمو شناختم..


از همون روزای اول دلهره های عاشقانه... تو برای من یعنی خود خودم...


دارم به روزهای آشنایی با تو نزدیک می شم... داره 7 سال می شه از اون روزهای سرد برفی..

کاش امسال هم برف بیاد...


برای امسال برنامه خاصی دارم.. براتون عکس می ذارم... هفته آینده منتظر باشید.. :)

نظرات 2 + ارسال نظر
آزی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

دوستتتتتتتتتتتتم پیشاپیش تبریک میگم و باید بهم بگی چیکار میخای بکنی

پرنده خانوم چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

ایشالا که همیشه در کنار هم خوشبخت و شاد زندگی کنید عزیزم:)
پیشاپیش هفتمین سالگرد آشناییتونو تبریک میگم:)
من که بیصبرانه منتظر عکساتم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد