این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

خرید سالانه مایحتاج!

:))


آخر هفته ای که گذشت مجددا در شمال سپری شد.. در خانه پدری... به همراه دو تن از خواهر شوهرها...

یهو تصمیم گرفتیم بریم شمال باهم.. نصفه شب پنج شنبه حرکت کردیم.. دیروز برگشتیم.. هوا عالیییییییییییییی بود.. بارونی وتمیز...


شاپینگ هم انجام نشد متاسفانه.. :)) امروز شاید با مادر شوهر و پدر شوهر برم فروشگاه اتکا برای یک سال خرید کنم..  پسرک یک لیست 200 هزارتومنی نوشته که من برم بخرم با مانده حقوقم..

اینم از تتمه حقوق که قرار بود برای خودم خرید کنم.. حتما یکیتون آه کشیده واسه پاداش من..

البته گفته پول خریدتو بهت می دم.. اه!!! نمی شه دو زار پول بمونه واسه آدم!!!

مرده شور مدیر پسرک رو ببره که حقوق نمی ده بهش!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد