این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

نقطه صفر مرزی...

امروز از اون روزهاست که در نقطه صفرم! نقطه صفر مرزی .. مرز بین حال خوب و حال بد.. حتی عشق هم امروز هیچ کمکی بهم نمی کنه..


زندگی کار سختیه.. کاش خدا یه دکمه آن و آف برای هممون طراحی کرده بود..

حوصله زندگی رو ندارم....

نظرات 3 + ارسال نظر
مموی عطربرنج شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://attrr.com

حس می کنم این چند وقته یه کم بی حس و حال شدی...
زندگی برای همه سخت شده عزیز...

پرنده خانوم شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

با کامنت بالایی موافقم
زندگی یه جورایی واسه یه قشری خیلی سخت و نامید کننده شده
ولی چاره چیه
باید زندگی کنیم و هنوز امیدوار باشیم...

آزی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

منم با مموی عطر برنج کاملن موافقم که زندگی برای هممون سخت شده پیتی عزیزم
کمی دووم بیار
این تنها کاریه که من این روزها دارم میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد