این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

جور نشد

برنامه که درگیرش بودم و باید انجام می شد پولش جور نشد که نشد.... فعلا تصمیمون رو راکد نگه داشتیم.. اوضاع مالی کلا خوب نیست تو مملکت.. وضعیت کار پسرک هم خیلی خوب نیست..


برای هم دعا کنیم دوستان...

نظرات 2 + ارسال نظر
بوبو سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

میگم پیتی فقظ برا قسمت آخر پستت اومدم نظر بدم که خیلی به دلم نشست اصلا مث واس بقیه خودخواهانه نیومدی بگی برامون دعا کنین..
من خیلی بدم میاد اخر حرفم از طرف بخوام برام دعا کنه چون اون اگه واقعا منو دوس داشته باشه بدون گفتن منم برام دعا میکنه.
پس واس همین خیلی بهم چسبید برات آرزوی بهترین هارو دارم پیتی تیتی پوتی تیتی تیتی توتی! پوتی تیتی پتی پیتی:دی بوبو خل میشود...:))))))

مونیکا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://lvlonica.blogfa.com

به قول خودت برای هم دعا کنیم.این روزا هیچی خوب نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد