این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

گیر کردم!

برای انجام یک تصمیم تو زندگیمون درگیر مسائل مالی شدیم .. می خوام یه کاری کنم که خیلی مهمه و باید سریع انجام شه اما پولش جور نمی شه!!! از شرکت طلبکارم ولی با پررویی پولمو نمی دن!

به هر دری می زنم که فکری براش بکنم نمی شه! می خورم به در بسته! وام نمی خوام بگیرم چون درگیرم می کنه!

نمی دونم چه کنم!!!!!! خدایا کمک کن!

نظرات 4 + ارسال نظر
پرنده خانوم دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

ایشالا که پولش جور بشه خانومی:*
اگه این کار به خیر و صلاحتون باشه، حتما پولش جور میشه
اگر جور نشد بدون که خدا یه نقشه بهتر برای زندگیتون کشیده:)

مونیکا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://lvlonica.blogfa.com

عزیزم من خیلی وقته خواننده وبلاگتم ولی خوب کامنت نمیذاشتم هیچوقت.
توکلت به خدا باشه امیدوارم سریع مشکلت حل بشه .

خورشید و جمشید شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

ایشالله درست میشه
تا الان نیومدی معلوم هست که درست شده

مونیکا پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ http://lvlonica.blogfa.com

عزیزم چرا نیستی؟حل شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد