این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

من و تو

راستی نگفتم که حلقه ها از طریق یکی از دوستای مامانم که می اومد تهران به دستم رسید؟

:))

آره بابا رسید به دستم و من هم طاقت نیاوردم و همون چهارشنبه شب بهش هدیه دادم.. خیلیییی خوشحال شد و هیجان زده.. اولش فقط مال خودشو دادم... بعد مال خودم هم اوردم بیشتر خوشحال شد...

خلاصه خوب بود همه چیز...

البته هنوز اسمهامونو ننوشتیم توش!


یه سری حرف و حدیث هم شنیدم از یه عده که اصلا مهم نیست و بهش فکر نمی کنم...

بزرگ شدم خوب...

نظرات 7 + ارسال نظر
پرنده خانوم سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

مبارکه عزیزم:*

حرف و حدیث هم همیشه هست!
نباید بهشون توجه کرد
عین همین کاری که خودت کردd:)

یه چندتا حدس هم بزنم؟
پریا؟
پریسا؟
پونه؟

پرین(Perin)؟:دی

بادوووم یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

چقد خوب که دادیشون.مبارکتون باشه عزیزم.همیشه خوش باشید.اینم ایمیلم.اسمتم که یکی از ایناس: پریا-پرند-پونه-پرتو و پوری.من به ترتیب احتمالی که میدادم نوشتم بر اساس حسی که نسبت بهت داشتم .به گمونم پریا بیشتر میخوره به شخصیتت

مطمئنی ایمیلت اینه؟؟؟؟ آخه اول ایمیل که www نداره!!!!

بادوووم سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

هه هه هه هه هه هه ...آره گلم راس میگی.مسخره است اما اونو خودم اشتباه نوشتم.طبق عادت
.باور کن انقد شوت نیستم از بی حواسی بوده

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام عزیزم.خوبی؟سال نوت مبارک. امیدوارم هر آرزویی که داری و به صلاحته یه حقیقت تبدیل شه و کنار آقات از زندگیت لذت ببری...راستی من چند وقت سرم شلوغه وقت نکردم سرت بزنم

بادوووم چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

باز یادم رفت.اون قبلی که اسم نداشت من بودم

بانو سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

خیلی ممنونم ............بوس

بادوووم جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

امیدوارم هرجا هستی حالت خوب باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد