این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

یه هد...یه دو...ست داشتنی...

نمی دونم بهتون گفته بودم یا نه.. فکر کنم می دونید که من و پسرک خیلی اتفاقی اولین قرار دو نفره مون افتاد تو روز ولنتاین.. یعنی تا اون موقع چون شخص مهمی تو زندگیم نبود که عاشقش باشم  اصلا روز ولنتاین برام مهم نبود.. ولی پسرک خوب با همه آدما فرق داشت واسه من..

اولین بار وقتی فهمیدم عاشقشم که داشت با چشمهای نگران برفو از تو صورتم پاک می کرد..

امسال ششمین سالگرد دوستیمون نزدیکه .. 6 روز دیگه..

بازم نمی دونم بهتون گفتم یا نه حلقه ازدواج ما یک رینگ طلا سفیده که دو ردیف 12 تایی برلیان ریز کنار هم روش داره... اما من همیشه عاشق رینگهای ساده طلایی بودم..

برای همین تصمیم گرفتم امسال با پس اندازم به عنوان هدیه این سالگرد عزیز دو تا رینگ ساده طلایی به خودمون هدیه بدم.. مامانم زحمت خریدشو کشیده و هنوز به دستم نرسیده.. حالا امیدوارم به زودی خودش بیاد خونمون و برام بیارتشون.. خیلی دوست دارم زودتر ببینمشون..

دوست داشتم بدم اسممون رو هم توش حک کنن اما نمیدونم وقت می شه یا نه.. امیدوارم وقت داشته باشم و بتون تا هفته دیگه آمادشون کنم.. البته تولدمون هم نزدیکه .. هردومون اسفند ماهی هستیم ... پسرک 10ام و من 18 هم... (اسمایلی پیتی در حالیکه دستشو زده زیر چونشو به آسمون نگاه می کنه)


نظرات 7 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

سالگرد دوستی تون مبارک پیتی جان ... چه جالب که هر دو اسفند ماهی هستید ... من و عزیز مهربون هم هر دو بهمنی هستیم :-)

خانم سین چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ق.ظ

مبارک باشد این ماه و ماه ِ بعدی!!!

پیتی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ

بمیری بوبو! با اون کامنت گذاشتنت که می گی تائید نکن...
۱۵۰ تومن؟؟؟؟؟؟؟؟
نهههههههههه!!!
ببین بمیر! خوب؟
یه کم اگه داری به من قرض بده پول رینگ هامونو تسویه کنم!

پرنده خانوم چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

مبارکه عزیزم:)
چه هدیه جالبی:)

بادوووم شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

مبارکه عزیزم.حالا اگه رو رینگها اسمتو میخواستی بنویسی چه اسمی و باید مینوشتی؟(الان مثلآ دارم به طور نامحسوس میپرسم که اسمت چیه؟اصلآم تابلو نبود)

بادوووم شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

یه لیست جدید از اسم پ نوشتم.دیگه اینبار هستپائیزه
پدیده
پرتو
پردیس
پرند
پرنیا
پرنیان
پروین
پری
پریا
پریچهر
پریدخت
پریرو
پریزاد
پریشاد
پریناز
پریوش
پوران
پوراندخت
پوری
پونه
پژهان
پیمانه
پرنیان
پارمیدا
پادینا

آره تو این لیست دیگه هست... ولی اینجوری که فایده نداره.. باید بگی کدومه! :))))
راهنمایی اینکه ۴ حرفیه! :)))))

بانو سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

مثل ما........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد