این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

تنوع

یه تنوع تو زندگیمون قراره به وجود بیاد! یه خورده بابتش خوشحالم، اما فعلا سعی می کنم بهش فکر نکنم تا وقتش!

امروز می رم دیدن مادربزرگم.. پسرک هم اگه بتونه میاد دنبالم..

جدیدا گوش شیطون کر یه خورده آدم تر شدم و اخلاقهای بدم رو گذاشتم کنار..

این پستم ارزش خاصی نداره فقط نوشتم که به گرسنگی فکر نکنم.. آخه دارم می میرم از گشنگی!

نظرات 4 + ارسال نظر
بادوووم یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

آفرین اینو واسه این گفتم که گفتی دختر خوبی شدی.به نظر میومد خوب بودی.و اما اسمت.اتفاقآ من خیلی مشتاقم بدونم اسم واقعیت چیه.اینجوری بیشتر احساس نزدیکی میکنم.حالا حدسام: پگاه- پرستو-پروانه-پریسا-پریناز-پوپک-پانیز-پانته آ- اسمت هستش تو لیستم؟

نه نبود تو لیستت!!

پرنده خانوم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ

چه انگیزه جالبی برای نوشتن پست!:)))
ای پیتی شیطون:پی

مثه اینکه هنوز ادامه داره!
پس من یه چندتا حدس دیگه میزنم با اجازه:)
یاسمن، فریبا، گیتی، ندا، نسترن، نگین
نبود؟
:))))

می گم اول اسمم پ هست. تو می گی فریبا؟ یاسمن؟ ندا؟

پرنده خانوم چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

کی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که ندیدم

در جواب یکی از کامنتا گفتم... خوب حق داری عزیزم ندیده باشی.. نه پگاه نیستم!

پرنده خانوم چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

پگاه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد