این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

این دخمۀ سرد..

نوشتن از برف و سرمای این روزا شاید براتون تکراری باشه اما دیدنش به همتو لذت و شوق داده..  

اما شاید شما هم اگه جای من بودید و همسرتون از باحال بودن برف و امید به باز بودن پیست تو ایام عید حرف می زد.. 

بغض عجیبی گلوتونو فشار می داد و تو دلتون به اون دخمه سرد و بی روح فکر می کردید.. 

 

به همون سیاهچالی که این روزا خیلی از دوستان دور و نزدیکتون توش اسیرن.. به چه جرمی؟  

به جرم عشق به باران... 

 

دوستان خوبی که خیلی هاتون منو نمی شناسین... پدرو مادرایی که نمی شناسمتون اما غم دلتون رو دلم و چشام سنگینی می کنه... 

 اگه یه روز گذرتون به این صفحه افتاد بدونید امروز تو همچین روز برفی قشنگی که شهرمون عروس شده من برای دلتنگی شما و دستهای یخ زدتون تو " اون دخمۀ سرد" 

گریه کردم... 

 

بدونید که من برای سرمای روح و جسمتون غمگینم... 

 

شجاعت شما هرگز در من نیست... هرگز... تنها کاری که از دست من ضعیف بر میاد شاید سوار کردن آدمهای تنهایی باشه که تو سرما کنار خیابون ایستادند... به یاد شما اما.. ثوابش برای شما اما... 

 

من برای آرامشتون دعا می کنم... بغض راه گلومو بسته...

نظرات 5 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://yarejani.blogsky.com

سلام
خییلی قشنگ نوشتی آدم تحت تاثیر قرار میگیره!!!!!!!
خوب بود ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنی.

پرنده خانوم یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

منم برای آرامششون دعا میکنم...

حاج خانوم یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

راستش پیتی عزیزم خیلی وقت بود دیگه کسی در این مورد نمینوشت و سکوت سنگینی روی همه بود اما راستش انقدر قشنگ نوشتی که نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم بخاطرش... زیبا بود انصافن

بادوووم یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

چقده زیبا و البته غم انگیز...
پیتی جون خیلی وقتها تصمیم گرفتم اینکارو بکنم (وبلاگ زدنو میگم)چون واقعآ برای تحمل خیلی از سختیها باید جایی با کسی درد دل میکردم اما راستشو یخوای من دوس دارم صادقانه از دردو خوشی هام بنویسم و شابد تجربیات من به درد بقیه بخوره اما هنوز تو شرایط خیلی بدی هستم.شاید ابن روزها بعدآ به عنوان خاطره تعریف شه بهتر یاشه

فیروزه دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ http://2nimeyeroya.blogsky.com

می خواستم برای متن قشنگت یه گل بفرستم که متاسفانه شکلک نداره اینجا ... خیلی زیبا ، مرسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد