این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

امروز...

از خودم راضیم.. به دلایل زیاد.. یکی اینکه داره برنامه زندگیم همونی می شه که می خوام.. بزرگ شدم.. 

اینو امروز به وضوح فهمیدم.. توانایی هام خیلی بالا رفته.. توانایی های روحیم... 

 

روز خوبی رو شروع کردم.. 

آخر هفته هم خواستیم بریم اسکی و کوه نوردی که به خاطر شلوغی شدید توچال از وایسادن در صف تله کابین پشیمون شدیم  و به همون کوه نوردی رضایت دادیم.. تنها فایدش این بود که با چوب اسکی هامون تونستیم تا پارکینگ بالا بریم.. :دی 

 

خلاصه چهار نفری من و پسرک و دو تا خواهراش رفتیم کوه نوردی و حسابی خندیدیم و خوش گذشت... کلی هم لیز خوردیم و خندیدم :))) 

 

خلاصه روز خوبی بود و جای همتون خالی بود.. برای هفته های بعد هم هر کی پایه بود بگه که باهم بریم... می خوایم برنامه دخترونه کوه نوردی و ردیف کنیم... کی پایه است؟ 

 

Sometimes, all we need is a new PLAN...

نظرات 4 + ارسال نظر
مموی عطر برنج شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

خواهر اگه دیرزو توچال نبودم باهات می اومدم!
چرا دیروز ندیدمت خو؟؟
هفته دیگه قوم شوهر مهمون مان!خودت می دونی که نمی شه پیچوند!!

جدیییی توچال بودی؟ اونقدر شلوغ بود که من بعضی وقتا از رو رنگ لباس همراهامو پیدا می کردم... خیلی داغون شده توچال.. قبلنا خیلی بهتر بود...

پرنده خانوم شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

من خیلی پایه می باشم
اما حیف....:(

حس رضایت از خویشتن خیلی حس فوق العاده اییه
بهت تبریک میگم:)

[ بدون نام ] یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ

سلام علیکم به همگی.اولآ خوشحالم که آپیدی.من خیلی وقته نیومده بودم.
چه تصمیمهای خوبی گرفتی پیتی جون.من عاشق زنای عاقلم که بلدن چطور با شوهرشون رفتار کنن!!!!و البته که خودم در این معمای پیچیده همچنان میغلتم،تازه هنوز زندگیم زیر یه سقف شروع نشده،وااااااای به اون روز.
بعدم من دلم میخواد ببینمتون و دلم توچال میخواد...اما حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبف من که تهران نیستم آخه.ما شمال زندگی میکنیم.گناه دارم نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟

حدس زدم که تویی بادووومییییییی جون... راستی من هم شمال به دنیا اومدم... امیدوارم یه روز ببینمت.. چرا وبلاگ نمی زنی؟

بادوووم یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

راسی این کامنت بی اسمه منم.یادم رفت اسممو بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد