این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

اون کنج دست نیافتنی...

یه جاهایی هست تو بدن آدمایی که دوسشون داریم که واسه آدم خاص و دوست داشتنیه..

مثل دست مامانها.. رون پای بچه کوچولوهای تپل مپل...


برای من تو همه سرتاپا عشقی... اما یه نقطه ای از بدنت هست که خوشبوترین جای دنیاست...

کنج چشات... اونجایی که به بینی وصل می شه... خوشبوترین و خوشمزه ترین جای دنیاست... بهترین نقطه واسه بوییدن و بوسیدن.. اما حیف که لبم خوب بهش نمی رسه... یه جورایی دست نیافتنیه.. جوری که واسه بوسیدنش مجبورم از زبونم استفاده کنم که تو رو عصبانی می کنه!!! :)))))))))))))

نظرات 2 + ارسال نظر
حاج خانوم دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

اووووووووووووووووووووهوی
خانوم خانوما
قرار نیست حرفای صکصی اینجا بنویسیااااااااااااااااا
:دی

فیروزه سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

چه بامزه :دی کنج چشمها ... تا حالا دقت نکرده بودم بهش ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد