این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

رضایت شغلی!!!!!!!!!!

من رضایت شغلی نداااارم!

اصلا!!!!



خیلی ناراحتم..مدیرم کسیه که من کارو با اون شروع کردم الان 6 سالی می شه که باهاش کار می کنم...

الان یه کارمند جدید بهمون اضافه شده که فقط تجربش زیادتره ... کسایی که تو ادارات دولتی کار بازرگانی کردن می دونن که چقدر کارمندای ادارات دو..لتی تنبل و وقت تلف کن هستن!(قصد توهین به کسی ندارم کلی گفتم شاکی نشید اعصاب ندارم!!!!) در واقع دلسوزی تو کارای د...ولتی خیلی کمتره...


حالامدیریت یه بخش کوچیک زپرتی از شرکتو بهش می خوان واگذار کنن با 150 هزارتومن حقوق بالاتر از من تازه خانوم با اون خنگی مطلقش ناز کرده می گه نمی صرفه برای من.. زنیکه اسلو موشن خنگ!!! والا!

خدایاااااااااااا!!!! خیلی عصبانی هستم...

خیلی!


الان مدیرمون زنگ زد خیلی بد باهاش حرف زدم!!!

حقشه!

مردک!

شانس اورده که امروز می خواد بره دبی من احتمالا نمی بینمش! وگرنه که حالشو می گرفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کثافت!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
بوبو چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

وای پیتی خیلی سخته ادم از کارش و محل کارش و اینا راضی نباشه:(
امیدوارم زودتر حل شه

حاج خانوم پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

کاملن حس کردم چقدر اعصابتو بهم میریزونه
خب یکمی بیشتر بگرد
روزنامه و ...
بخدا یه جای بهتر برات پیدا میشه واسه این تو هم تحصیلاتشو داری هم کارتو خوب بلدی
تورو خدا الکی عمرتو هدر نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد