این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

سوال سخت؟؟؟؟؟

آخه من می خوام بدونم کجای این سوال سخته آخه آقاجون؟؟ :)


می دونم سوالم خیلی کلیه! اما می خوام هر کدومتون لااقل یه رفتار که زن باید در قبال شوهرش داشته باشه بگید که مخصوص خانوما باشه...

یعنی مثلا اینکه یه زن باید به ظاهر خودش اهمیت بده...

چیزی به ذهنتون می رسه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
روناک دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.ronak88.persianblog.ir

من از خواننده های قدیمیتم که گه گاه نظر میذاشتم دیروز هم خیلی دلم خواست حالا که دوست داری بدونی به سوالت جواب بدم اما به نظر منم خیلی سخت اومد
...
راستش تغییر دادن خصلت ها خیلی سخته مخصوصا اینکه آدم یه هوئی بخواد عوض کنه خودشو
گاهی به مروز زمان پیش میاد و یه هو به خودت میای میبینی چه قد عوض شدی و فاصله گرفتی اما در کوتاه مدت سخته به نظرم
خصلت های زنانه زیاد ربطی به ظاهر نداره بیشتر به شخصیت فرد بر می گرده

باباجان من اصلا نمی خوام خودمو عوض کنم.. چرا همه فکر می کنن من الان مشکلی دارم.. میخوام بدونم چه رفتارهایی برای مردها جذابه!

مموی عطر برنج دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ http://atr.blogsky.com

من یه سیاستی دارم! وقتی دعوا می شه یا داد و بیداد می کنه...سکوت می کنم تا بعدن خودش بیاد معذرت خواهی! حتی اگه مقصر خودش باشه!
تازگیا خیلی به اندامم اهمیت می دم! حدود 4 کیلو لاغر کردم و باشگاه هم می رم.. نمی زارم یه موی اضافی رو صورتم باشه...لباسای رنگارنگ می خرم...خلاصه شیک می گردم!!
هیچ وخ تو انظار قوم شوهر خنزل پنزلی و نامرتب نیستم ! طوری که لی لی با من رقابت داره!!!!!!!!!!!! و ابو هم راضیه!!! :)))
خوب بید؟؟؟

مرسیییییییییی عزیزم.. آره خیلی خوبه!

بوبو دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://porteghal-bastani.blogspot.com

رفتم لونه قبلی
در ضمن من بلد نیستم سوالتو جواب بدم:)
ولی فکر کنم اگه دستپخت خوب داشته باشه زن اونوقت مردش خیییلییی دوسش داره:)

رضا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

به نظر خود واقعیت باش و سعی نکن هر جوری که اون میخواد باشی چون بعد از یک مدت خودت چار مشکل میشی
تازه هر مردی یک جوریه یک به مسائل جنسی اهمیت میده یکی به مسائل روحی و ...
تا شوهر شما بیشتر کدوم وری باشه

پرنده خانوم چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

به نظر من ظاهر مهمه:)
من دوست دارم همیشه مرتب و شیک باشم
راستش اینطوری خودمم راضی ترم و احساس خوبی دارم
میتونم خوشحال تر باشم و مثه خورشید بتابم:)
البته یه وقتایی هم هست آدم خسته.ست یا حسشو نداره
میدونی پیتی من که هنوز وارد زندگی مشترک نشدم، یه وقتایی که حوصله ندارم یا خسته.م میگم بعدنا چیکار کنم؟ آدم که همیشه سر حال نیست به خودش خیلی برسه
راستش منم یکم فکرم مشغول این موضوع هست
یه مدته دارم تمرین میکنم که به خودم خیلی اهمیت بدم و همیشه خودم توی اولویت کارام باشم...

حاج خانوم چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

والا منم با ممو موافقم
چون تقریبن سکوت برای من و حاج آقا، بیشترین برد رو داشته و خیلی رو ما جواب داده، چون حاج آقا بعدش کلی شرمنده میشه و کلی ذوق میکنه که من باهاش اون لحظه بحثی نکردم..
از نظر ظاهر، هم کاملن موافقم که باید به خودمون برسیم! برای آقایون تو هر شرایطی (حتی وقتی به روشون نمیارن) براشون ظاهر همسرشون مهمه! رنگ مو، لاک ناخن، آرایش صورت و نوع پوشش!
اما در رابطه با رفتار! احترام و ادب مهمترین خصوصیتیه که برای این حاجی ما مهمه و منم سعی میکنم که همیشه احترام و ادب رو سرلوحه ی همه ی کارهای زندگیم قرار بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد