این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

ز....نا.نگی های من...

روزهای زیادی می شه که به این موضوع فکر می کنم که به عنوان یه زن چه خصوصیاتی دارم و

اصلا چه خصوصیاتی باید داشته باشم..




حتما شماهایی که متاهلید و یا حتی شما ها که مجردید بارها به این فکر کردید که همسرتون و یا همسر آیندتون و یا دوست. پسرتون از لحاظ روحی و جسمی چه نیازهایی دارند و شما تا چه اندازه ای رو قادر به تامینش هستید..


می دونید همسر من یه خورده آدم خاصیه نیازهای جسمیش خوب تقریبا مثل همه مرداست.. با کم و بیش تفاوتهایی که همه مردها باهم دارند.. اما نیازهای روحیش یه خورده خاصه! البته این خاص بودن یه خورده اش در نتیجه رفتارهای من تو مدت این 5 سال و نیم آشناییه!

تقریبا میشه گفت یه خورده لوس تربیت شده!! البته نه به اون بدی که بار معنایی لوس تو نظرتون می سازه اما کلمه بهتری براش پیدا نکردم...


همه اینها رو گفتم که بپرسم به نظر شما به چه رفتارهایی از زن می گن ز..نا..نگی؟

یا همون لطافتهای زنونه؟

چقدر از این خصلتهای زنونه به ظاهر زن بستگی داره؟ چقدر می شه این خصلتها رو تغییر داد؟

پیشنهادی برای اینکه این خصلتها رو بهتر بشناسم دارید؟؟

کتاب خاصی ..وبسایتی؟


ممنو ن می شم که خصلتهایی که به نظرتون میاد و برام بنویسید...



نظرات 3 + ارسال نظر
مموی عطر برنج یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ http://atr.blogsky.com

خصلت و آستانه تحمل آدما تو موقعیتای مختلف و سخت سنجیده و به خود آدم شناسونده می شن!

خانم سین دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام. پیتی سوالت خیلی سخته! هر زنی یه خصوصیات مال خودشو داره... بعدشم زنانگی یه حسه، نمی شه تعریفش کرد!

پرنده خانوم چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

سلاااااااام پیتی خانومیییییییی:*
خوبی؟ پسرک خوبه؟
ممنونم از کامنتات دوست خوبم:*
ببخشید من دیر اومدم عسیسم:">

خب...راستش من زیاد نتونستم درک کنم چی پرسیدی
آخه اولش راجع به پسرک گفتی، و بعدش راجع به خصوصیات زن پرسیدی و من نتونستم پیوستگی مطالبو درک کنم
خب...اولین چیزی که توی ذهنم میاد زن بودن یعنی لطافت و مهربونی...یعنی توجه به چیزای ریزی که مردا معمولا نمیبینن...
قطعا به ظاهر زن هم بستگی داره، ینی طرز لباس پوشیدن، مثلا من خودم اصلا دوست ندارم وقتی با عسلیم کفش اسپورت بپوشم، دوست دارم کفشم یه کوچولو پاشنه داشته باشه ...
نمیدونم اینجورچیزا منظورت بود یا نه؟
کاشکی یکم بیشتر توضیح میدادی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد