این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

امروز.. این روز خاص..


تنها تکرار نام تو این اتاقک شیشه ای سرنوشت را دل انگیز و پررویا می کند و من بی غبار تو را تنفس می کنم...

خوشا لحظه پیچیدنت بر من...


امروز اولین سالگرد ورودمون به شناسنامه هاست...

نظرات 10 + ارسال نظر
پرنده خانوم یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

اوووووووووووول!

پرنده خانوم یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

مباااااااااااااااارکهههههههههههههههه
ایشالا که به پای هم پیر بشیدددددددددددد
:*
---
امروز روزی است که پیتی خانوم از ته دل میخواند:
" مبااااااااارکههههههههه مبااااااااااارکهههههههه اومدنت تو زندگیم مبااااااااااااااارکههههههههههههههه"

پرنده خانوم یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

پیتییییییی
الان دقت کردم یهووو
این عکس خودتونید؟؟؟؟؟

نه بابا... اون عکس چشم که تو تیکر اون بالاست منم! :))))))))

دلارام یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ http://delaram360.blogsky.com

تبریک میگم.

خانم سین یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

مبارکتون باشه عزیزم... :)

بوبو یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

سالگرد پیمانتون مبارکههههههه
نانای نای:))))
دارم میرقصم ها:دی

حاج خانوم یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

تبریک برای خلق یه همچین روز قشنگی
میبوسمت عزیزم
ایشالا صدها سال دیگه دور هم با بچه هاتون جمع بشین و شاد و سلامت این روز زیبا رو جشن بگیرین

مموی عطر برنج یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://atr.blogsky.com

مبارک باشه دوستم...یادمه پارسال...

فیروزه یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

مبارک باشه عزیزم ...
ایشالا سال های سال در کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنید ...

بوبو دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ

چرا بی اجازه عکس منو آقامونو تو این پست گذاشتی؟؟؟!!!!:دی
عیب ننداره:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد