این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

من هستم..

سلام دوستای گلم که هیچ وقت تنهام نمی ذارین.. مخصوصا این خانوم بادوووم.. و تنهای عزیزم (پریناز)


مرسی که تو روز زن به یادم بودید..:))


راستش من دوبار دوتا پست طولانی نوشتم و هر دو بار پرید :((


دیگه حوصله ام سر رفت..

امروز اما سعی می کنم بیام یه پست تو دفتر خاطراتم بنویسم... منتظرم باشید..

نظرات 4 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام ... کلی نگرانت بودم دختر خوب ... خدا رو. شکر که خوبی ... زیاد منتظرمون نزار ... خب؟!

خانم سین چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام عزیزم
چقد خوب شد نوشتی اتفاقا همین امروز یادم اومد خیلی وقته اینجا خبری نبوده...

پرنده خانوم چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

آخیششششششششششش
بالاخره پیتی خانوم اومدن
:*

پرنده خانوم چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

خانومی!
منم توی وبلاگم روز زنو تبریک گفته بودم به همه دوست جونام!
(آیکون یه پرنده خانوم حسووووووووود:دی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد