این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

حسهای خوب یک زن..

 

 

خوب چیزایی که باعث می شه یه زن حس خوبی رو تجربه کنه شاید خیلی زیاد باشه...   

حس خوب مادر بودن.. حس خوب معشوق بودن... حس خوب زن بودن... 

او ه ه ه ه ه ه  ... تازه کلی ذهن خلاقش برای هر یک از اینها زیر مجموعه می سازه و واسه خودش درگیری های ذهنی حس خوب درست می کنه...  

 

حس خوبی دارم وقتی بهم می گی من مگه می تونم مثل تو جایی پیدا کنم..  

حس خوبی دارم وقتی تا سرتو می ذاری رو سی.نه هام راحت می خوابی... 

حس خوبی دارم وقتی در جواب من که می گم می خوام تو همکارات سربلند باشی و به من افتخار کنی.. می گی من همیشه به تو افتخار می کنم... 

 

حس خوبی دارم وقتی تو مسائل خانوادگی من شریک می شی و دلسوزی... 

حس خوبی دارم وقتی تو رو پدر فرزندم تصور می کنم... 

حس خوبی دارم وقتی برای رضایت و عشق تو با جدیت و پشتکار هر روز می رم باشگاه و به هیکلم فرم می دم... 

حس خوبی دارم وقتی... 

اینو به عنوان دردو دل می گم اما.. حس بدی دارم وقتی احساس می کنم چیزی رو ازم پنهان می کنی.. 

نظرات 16 + ارسال نظر
مموی عطر برنج پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://atr.blogsky.com

همه این حسا ارزششو داره که آدم به خاطر طرفش از بعضی چیزها چشم پوشی کنه و بدونه که شاید بهتره یه چیزایی رو ندونه و حتمن صلاحه که ندونه...

بوبو پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

امید است همیشه مثل اول پستت راضی باشی بدون هیچ بات!

بادوووم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام.اول واسه خودت اسفند دود کن که خدای نکرده چشم نخوری،(البته من کلآ به اسفند اعتقاد ندارم،صدقه میدم)این لحظه ها خیلی دلچسبه و واسه داشتن این حس خوبت باید از خدا ممنون یاشی،امیدوارم هر روز تکرار شه تا شیرینیش همچین بمونه زیر دندونات که حالشووووووووووووو ببری.عزیزم در مورد مشکلات کوچولم ناراحت نباش همه همینن،اگه اینام نبود که همه چیز یکنواخت بود(وااااا چقد منبر رفتم.....شرمنده پیتی جونم).با بای

پرنده خانوم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ http://purelove.blogsky.com

ایممممممم
حس خوبی وقتی یه زن باشی...
شاید اون چیزی که پنهان شده منتظره یه فرصته...
---
آهااااان
پس ورزشو شروع کردی!
وااااااای یکی هم بیاد من تنبلو ببره باشگاه:((
مااااااااااااادر جاااااااااااااااان...
---
راجع به کامنتای پست قبل...
[گل]
[لبخند]

مرسی عزیزم... خوندن وبلاگا تو گودر منو تنبل کرده واسه کامنت گذاشتن.. اما همیشه می خونمت.. با دیدن پستهات یاد دوران قبل از ازدواج خودم می افتم..

رضا جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ http://zendegi-reza.blogsky.com

امیدوارم سرشار باشی از این حسهای خوب مطمئن باش همسرت هم تو این حسها بات شریکه
سر بزنید

خانم سین جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ

خیلی بیشتر از اینا حس های بد وجود داره و من بیشتر حس بد دارم تا خوب!! شاید چون خیلی از اینایی که گفتی رو تجربه نکرده ام!!!

تنها (پریناز) دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://zendegiemanto.blogfa.com

سلام پیتی جان خوبی ؟ادرس وبم عوض شده یکی دوبار هم برات اومدم گذاشتم نمی دونم خوندی یا نه ؟؟؟
دلم برات تنگ شده بود

فیروزه چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://2nimeyeroya.blogsky.com

آره پیتی ... همه اینها شیرینه ... خیلی شیرین ...
اما همه این شیرینی ها شور میشه وقتی که حس زنانه مون میگه یه چیزی پنهون شده و بیان نمیشه! ...

پرنده خانوم شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

پیتی خانومی؟
حالت خوبه؟

مرسی عزیزم.. تو خوبی؟ عسلی چطوره؟

بادوووم یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام دوبار ه رفتی که رفتی خانم خانماااااااااااا؟ خلاصه ما کامنت گذاشتیم که بعد ناراحت نشی ، که کسی حالی ازت نمیپرسه

مرسی عزیززززم.. من یه خورده تو محل کارم سرم شلوغه.. به زودی میام..

پرنده خانوم پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

مرسی
بله بله، خوب میباشیم:)
چقدر سرت شلوغه آخه دختر جون
به این وبلاگ طفل معصوم هم یه نگاه لطفی داشته باش
تهنای تهنا مونده:پی
بووووووووووووس:*

مموی عطر برنج یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://atr.blogsky.com

خوبی؟کجایی؟
گفتم بیام یه سر بزنم که دیگه مث اون دفه گله نکنی...

نیلوفر یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ق.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

منم با تمام حس هات موافقم. آخری هم که واقعاْ به آدم حس بدی میده

پریناز چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://zendegiemanto.blogfa.com

سلام روزت مبارک(گل)

بادوووم پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام عزیزم.روزت مبارک و همیشه کنار آقای همسر به خوشی زندگی کنین.

بادوووم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

نه خداییییییش دیگه رفتی که رفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد