این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

تولدمه!

امروز تولدمه.. نه که ناراحت باشم.. خیلی هم شاد نیستم.. 

آخه تولدمو با تولد پسرک پنجشنبه تو خونه برگزار کردیم و امروز جز مامانم و یکی از دوستان خوبم... هنوز کسی بهم تبریک نگفته... 

اصلا از تولدی که بی موقع برگزار می شه خوشم نمیاد.. ولی مثل اینکه قراره از این به بعد هرسال همینجوری باشه.. 

 

 

خوب بالاخره روز تولد آدم یعنی یه روز خاص... 

ببینم چی کار می کنید تو روز تولدم.. کامنت دونی خالی نمونه ها! 

یه سوالی رو دوست دارم همتون جواب بدید.. اونایی که خاموش می خونن هم تو رو خدا این یه بار کامنت بذارید ببینم از نظر شما من چه صفت بارز بد و خوبی دارم.. یه صفت خوب و یه صفت بد منو بگید.. خوب؟؟

نظرات 31 + ارسال نظر
الناز سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام عزیزم . خوبی ؟ من همیشه نوشته های تو رو میخونم . عزیز دلم زیاد ناراحت نشو زندگی مجردی با متاهلی خیلی فرق میکنه گلم , سعی کن توقع رو تو زندگیت کم کنی تا یک کار کوچیک هم برات بزرگ جلوه داده بشه و من برای تولد همسرم کادو و کیک گرفتم ولی اون فقط یک تبریک به من گفت . زندگی متاهلی دیگه به سالهای قبل که تو عقد بودین و بهترین کادو و جشن رو برات میگرفت فکر کن عزیزم . انشااله که همیشه شاد و خوش باشید

خانم سین سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام عزیزم. دهنمونسرویس شد بس که تبریک گفتیم! تولدت مبارک عزیزم. راستی این النازی که اینجا نوشته، دوست منه؟

نمی دونم والله... چرا به سوالم جواب ندادی..؟؟؟:(((((((((

فیروزه سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ http://2nimeyeroya.blogsky.com

تولدت مبارک پیتی جان ... ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشی ...
چند ساله شدی؟! ...
به نظر من دختر خیلی حساس و زودرنجی هستی ... و قلب خیلی پاک و مهربونی داری ...

مرسی عزیزم.. ۲۹ سال...

رضا سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
وبلاگتو همیشه می خونم
صفت خوب : عاشق زندگی و همسرت هستی
صفت بد : پر توقع و احساساتی هستی البته همسر من هم زیادی احساساتی است کاریش نمیشه کرد

مرسی آقا رضا.. یه خورده ما خانوما رو درک کنید آخه چی می شه؟؟؟ :))))

عطر برنج سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

تفلدت مبارک اسفتد ماهییییییییییییییییییییییییییییییی!!
ایشالا شمعهای روی کیکت سال به سال بیشتر تر تر شهههههههههه!
اوه اوه!! ۲ تا اسفند ماهی!! چه شود!!!

سایه سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ق.ظ http://didarema.persianblog.ir

منم خواننده خاموشم . امروز اومدم تبریک بگم تولدتو عزیزم

مستانه سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://baadbaadak.com

تولدت مبارک پیتی جان. خوب کاری نداره که از سال دیگه تولد هردوتون رو روز تولد تو برگزار کنین!

الی سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ http://xxliliomezardxx.blogfa.com

سلام من گاهی کامنت گذاشتم اول که تولدتو تبریک میگم انشاله ۱۲۰ ساله بشی دوما که به نظرم خانم لطیف و احساساتی هستی صفت بد هم حس میکنم یه خورده عجولی و راجع به مسایل زود تصمیم میگیری راستی چرا من فکر میکردم تو حدود ۲۵ -۲۶ باشی آیا؟ به هر حال عذر میخوام اگه اسم صفت بد آوردم هیچ کسی بی عیب نیست من خودم سراپا نقصم اما خودتون پرسیده بودین دیگه

حاج خانوم سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

همگی برین کناررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
دهه
چه معنی داره اصلن اینجا کسی تولدش باشه و هیشکی براش کامنت نذاره
اصلن هیشکی از اینجا بیرون نمیره تا من بگم
دهه
هی هیچی نمیگیم هی شوما رفقا این دوس جونِ ما رو اذیت میکنین
بابا تولدشه بچه
دیگه به چه زبونی بگم
همگی جمع شین
نه بابا بیاین نزدیک تر
یکمی بیشتر
بیاین نترسین تهش سرتون میخوره به مونیتور دیگه
دوستی که این حرفا رو نداره
همگی باهم میخونیم
1 2 3
"تولد.. تولد .. تولدت مبارک..
مبارک .. مبارک .. تولدت مبارک...
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی.."

بوس تو کل وجودت دوستم که تولدته
اما راجع به صفتت.. والا صفت خوبتو منم قبول دارم که عاشق همسر و زندگیتی اما بالاتر از اون از خود گذشتگیت زیباست..
اما صفت بد؟ خب آخه چی باس بگم الان من؟
بگم نداری، همه میگن دوستشه و تعریفشو میکنه، بگم داری، ملت چی میگن؟ تُف تو صورتم نمیندازن و بگن رفیقی گفتن، دوستی گفتن! این رسم رفقاته آخه؟
اینه که من به نوبه ی خودم بیخیال میشم خاهر :دی

قربونت برم من الهی هفته به هفته! اون چشای خوشگلت به کی رفته!
:)))))))))))))))
»خلص حاج خانومم هستیم!

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ

تفلده عید شوما موفارک:))))))))))))))))
اینو اقای کلاه قرمزی فرمودند:))))
و اما بوبو:من یه سور پرایز برات دارم خفن:))

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ

عارضم به حضور انورتون که بوبو اگه بخواد یه جرکتی انجام بده میترکونه:)))
حدس بزنن میخوام چی کار کنم؟:)))

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

اول از همه باید بگم که چه معنی میده آددم روز تولدش این همه دمغ باشه؟؟؟؟؟!!!!این همون اخلاق بدته واه واه واه بدم میاد:)))))

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ

خب و اما اخلاق خوبت.....
همین که یه دوست گل مثل بوبو داری:)))))خودش نمادی از اخلاق خوبته:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ

خدا بگم چی کارت کنه با این روز تولدت!!!!!
آخه من امروز فایناللللللل دارمممممممممممممممممم

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

از من یاد بگیر این قد دمق نباش تو یکی از تولد هام منو به زور از بستر بیماری کشوندن که بیا کیک ببر...
منم همه جامو سوراخ کرده بودم توان چاقو دست گرفتن هم نداشتم حتی!!!!
ناشکری نکن دختر
بخند:)))

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

به حاج خانومم ارادت داریما ...
ولی هنوز پیتی گویا سورپرازمو ندیده:))))

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ

پیتی ؟ هنوز نفهمیدی سورپرازمو؟:))))))
بترکی بچه یه ذره هویج بخور دوز ای کیوت بره بالا:)))))))))))))

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

پیتی ؟؟؟؟
نفهمیدی؟؟؟؟؟؟

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

اینم سورپرایز ......
فکر کنم برات ۱۰ تا کامنت گذاشتم:)))))))))))))))))))))
برو حالشو ببر:))))))))))))))))))))))
میخواستم با اسمای ممختلف بذارم ولی گفتم از ادبیاتم دستمو میخونی میای مچمو میگیری:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
تولدت مفااارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بخند دیگه پیتی:))))
ببین دستمو دیروز رفتم ازمایش دادم ۶۰ لیتر خون ازم گرفت نامرد:((
اخراش مثل اخر ساندیس که با نی میکشی صدا میدادم:))))))))
ببین چه قده شووتم؟:))))))))
سه ساعت دیگه هم فاینال دارم
خیر سرم میخواستم تاپ ااستیودنت شم که بیخیتلش شدم:))))
پیتتی بترکی که اینقده مارو نیگران گذاشتی!!!:)))))))))))))))))))
پیتی....:(((((((اخه دستم خیلی درد میکنه:((((((((((((((((
هیشکی هم نیس لوسم کنه:(((((((
خدایا به حق این روز میمون برسان یک شاخ قصه هایم را:))))))))))))))))))))))))))))))))))

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم ایشالا سالهای سال شاد و خوشبخت باشی اما صفت به نظرم یک کم توداری و سعی می کنی احساساتت رو نشون ندی زودرنجی ولی مهربون

sima سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

سلام عزیزم
تولدت مبارک
یه دختر زود رنج و دوست داشتنی
بووووس

بوبو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

پیتی منه نالان رو چرا پستامو جواب ندادی؟با این دستای سوراخم همشونو نوشتم:(((((((
ببین پینه بسته بس که نوشتمشون.....
اینه رسم رفاقت؟:(((((
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

مرسی عزیزم.. قربونت برم.. من دیروز خیلی سرم شلوغ بود... آخه آخر ساله یه خورده اوضاع به هم ریخته است...

ببخشید که جواب ندادم.. برات کامنت گذاشتم.. خیلی خوشحالم کردی عزیزم..

ShiShi سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ http://shishiii.persianblog.ir/

تولدت مبارک عزیزم. انشاالله که 120 سال بشیو به هرچی که میخوای همین امسال برسی. همچیت عالیه فقط بی مرفتی شدید. اصلا به آدم سر نمیزنی

غزال سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ

تولدت هزاران بار مبارک

بوبو چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ

یه سورپرایز دیگههههههههههههههه
الان ساعت ۱۲:۳۰ شبه و الان نتایج فاینالمو گذاشتن:)))))
بعله بوبوی گلت قبول شده:))))))))))))))))))))))))))))))

مبارکه عزیزم.... قبول که حتما می شدی... اما حالا بگو ببینم چند شدی..

بادوووم چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام پیتی جون عزیزم.تولدت مبارک ایشالله هزار سال خوش و خرم کنار آقای شوهر و 10 تا بچه ای که قراره بزودی بیاری زندگی کنین.(الان دوس داری بزنی تو سرم نه؟)تولدت بازم مبارک.به نظرم نگاه قشنگت به زندگی ،مهربونیت و وفاداری تو نوشته هات بارزه و یه کوشولوووووو حساس بودنت که این بده.(من خودم تو این آخری 100 برابر بدترم)ولی معلومه دخمله خوبی هستی.این مردارم ولشون کینن بابا همشون کتک میخوان اونم مفصل که قدر مارو بدونن.happy birth day to you dear Pitty.wish the best

مرسی عزیزم.. با نظرت کاملا موافقم! بوس!

بوبو چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ

شدم ۸۰
آخه بابا این جایی که من میرم خیلیییی سخته:((((((((((
۸۰ اش برابره ۱۸۰ جاهای دیگه س:))))

آفرین دختر خوووببب.... ۸۰ که خیلی خوبه... آفرین.. اینم یه ماچ آبدار جایزت... :********

بوبو چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ

چند باره که میخوام حال پولی کوچولو رو بپرسم:)))))
خوبه بچم؟:))))))

آره خوبه! باباش می خواد فردا ببرتش چکاپ!! قد و وزن! :)))))))))

پرنده خانوم یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

با تاخیر:
تولدت مبارکه!
صد سال به این سالا!

بوبو یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

خدا رو شکر که حل شد:)

bobo دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ

بابا آپ کن دیگههههههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد