این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

بانو...

چی می شه که یه زن لایق این می شه که شوهرش بانو صداش کنه...  

یا آدم لایق این میشه که اصلا شوهری داشته باشه که فرق بین بانو و خانوم رو بدونه.. 

دیدین پشت کارت عروسی ها می نویسن آقای فلانی و بانو... چه خوبه نه؟ 

اصلا من دوست دارم شوهرم بعضی وقتها بهم بگه بانوووو... یه جورایی چشاشو هم خمار کنه و کشدار بگه که فضا کاملا هنری بشه.. مثل وقتهایی که ناد.ر ابراه.یمی همسرش رو صدا می کرد..  

 

جدی می گم.. به نظر شما بانو یعنی کی؟؟

نظرات 10 + ارسال نظر
خانم سین سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ

بانو از وقتی میشیم که ازدواج میکنیم حالا اینکه مردها نمی گن چون بلد نیستن...

نه منظورم فرقیه که کلمه بانو داره....

عطر برنج سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ http://atr.blogsky.com

نمی دونم ! اما من همیشه ترجیح می دم ابو اسم خودمو با لحن عاشقونه صدا بزنه!
برام از بانو گفتن هم زیباتره!!

بانو... نه همیشه.. گاهی.. فکر می کنم کسی حس منو از این پست نگرفت...

طلابانو سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://talaabanoo.blogfa.com

سلام وبلاگت عالیه من لینکت کردم
اگه تونستی به وبلاگ تازه تاسیس منم یه سری بزن

حاج خانوم چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ

والا منم دلم قنج میره وختایی که حاج آقا منو بانو صدا میکنه..
کیف میکنم...
اما معنی ش رو والا دقیقن نمیدونم والا
:دی
فقط دوس دارم صدام کنه بانو

مرسییییییییی.. بالاخره یکی حس منو درک کرد... :)
معنیش به نظر من زن با همه ظرافتها و زیبایی هاست...

بادوووم پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

تو این کلمه یه حس قشنگ هست...عشق همراه با احترام.یه لطافت خاصی داره.آآآآآآآآآآآآخ که چه حالی میده هرچی آدم بخواد یه روز بشه.مخصوصآ انتظارات آدم از شوهرش.نمیدونم شاید اینجوری دیگه خیلی زندگی یکنواخت شه.امون از دست این مردها که حتی بهتریناشونم آدمو کامل درک نمیکنن

راس می گی اینجوری شاید زندگی خیلی یکنواخت شه..

فیروزه شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ

پیتی ، من پست پرنده رو پیدا نمی کنم ... یادم نمیاد ... فکر کنم نخونده بودم! ...
خوبی تو؟ ...
خیلی وقتا بانو هستیم اما به زبون نمیارنش ...

http://piti.blogsky.com/1388/08/10/post-147/

بوبو جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ

پیتی جان مادر بیا و چیزی از خودت برام بگو که مردم از نگرانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

زمستون شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

بانو یعنی ... بانو یعنی اون زنی که دلش... بانو یعنی اونی که عاشق خنده های یه نفر دیگه میشه، بانو یعنی اونی که ناجوانمردانه ترک می شه ولی فریاد بلندشو پشت یه سکوت دردآور پنهان می کنه، بانو یعنی زن صبوری که با یه بغض پنهون پر از شکایت به عشقش میگه « درکت می کنم»، بانو یعنی کسی که لایق این اسمه، بانو یعنی ...
بانو یعنی من.. بانو یعنی تو،‌ بانو ! :)

بوبو دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ

پیتی دق کردم رفت....
چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بانو سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://atiehbanoo.blogfa.com

پدرم از بچگی منو بانو صدا کرده...
دوست دارم این لغتو.......
خیلی جالبه که بابام به مامانم بانو نمی گفت.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد