این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

جایزالخطا..

همه آدما جایزالخطا هستن می دونم.. منم زیاد اشتباه کردم.. مهم اینه که به اشتباهت اعتراف کنی.. مهم اینه که به طرف مقابلت اجازه بدی با اشتباه تو کنار بیاد و تو موقع مناسبی ازش عذرخواهی کنی.. مهم اینه که وقتی از گریه سیاه و کبوده سعی نکنی بهش دروغ بگی و با وعده و وعید و دروغ سعی کنی آرومش کنی و فرداش دویاره تو زندگیت همون اشتباهو بکنی.. 

 

مرسی عزیزم به خاطر فرصتی که بهم دادی... مرسی به خاطر اینکه درکم می کنی...  

 

همسر عزیزم... منو به خاطر چیزی که فقط من می دونم و تو... ببخش.. چیزی که فقط بین من و تو و خداست..  

با همه وجودم دوست دارم..

نظرات 5 + ارسال نظر
مموی عطر برنج دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ http://atr.blogsky.com

به به! چه عشقولی شد اینجا!!

بوبو دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

خداروشکرررررررر

حاج خانوم دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ

خدا رو شکر برای این همه عشقی که بین تو و عشقت در جریانه و دعا میکنم هرگزِ ِ هرگز تمومی نداشته باشه و روز به روز زیادترم بشه
بوس تو جونت عزیزم

پرنده خانوم سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ

:)
خوشحالم...
خوشحالم از اینکه احساس سبکی میکنی...
عشقتون پایدار...

خانم سین چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

چرا من اینجا چیزی ننوشتم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد