این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

۶ ماهگی!

برای تو می نویسم.. برای تو تا بدانی چه لذتی دارد همسر تو بودن... 

 

شش ماه از ازدواجمون گذشته... با همه بالا و پایین ها هر روز عشقم به تو تازه تر از قبله و هر روز بیشتر دوست دارم... 

 

عزیزم.. حرفها نگفته می ماند وقتی به تو نگاه می کنم و عشق در نگاهی عصاره می شود... 

 

دیگر حرفی نیست... با نگاه تو هرگز حرفی بیش از این نبوده است... 

نظرات 9 + ارسال نظر
خانم سین دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

مبارکتون باشه عزیزم.. خیلی مبارک باشه....

ایشالله شش سالگی و بعد 60سالگیش باهم جشن بگیرید و همینجور شاد بمونید باهم و برای هم....

مموی عطر برنج دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ http://atr.blogsky.com

ای جان....
چه خیال انگیز...

حاج خانوم دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

عزیزم مبارکه ایشالا
خدا رو شکر که همه چی آروم و خوبه
عزیزم نگرانِ هیچی نباش
همه چی حل میشه و خوب میشه
مطمئن باش همونی میشه که بهت گفتیم
اوکی هانی؟
پس بیادِ لحظه های شیرینِ عروسیتونننننننننننن

فیروزه دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

مبارک باشه ... همیشه عاشق بمونید ...

بوبو دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ب.ظ

یکی بیگیره منو:))))))))))))))))))))

خانم سین دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ

کجایی؟ خوبی؟ اوضاع خوبه؟

پرنده خانوم سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

چه عاشقانه آرومی:*
خدا برای هم حفظتون کنه
عشقتون پایدار
بوووووووووووووووووووووووس:*

سانیا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ

و من می دونم در این دیگر حرفی نیست چه حرفایی که نیست
پیتی خوشبخت باشی همیشه روزگار
پیتی یاد مراسم خواستگاری غیر رسمیت افتادم که اینجا نوشته بودی یادته؟
خوشبخت باشی عزیز دل من

مرسی به خاطر یادآوریت عزیزم.. تو این دوران سخت روحی به این تلنگر نیاز داشتم..

پونه پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ http://rozhin-maman.persianblog.ir/

سلام خیلی خوشحال میشم وقتی عاشق تر از خودمم میبینم.
همیشه عاشق بمونی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد