این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

...

سلام... مامانم امروز رفت.. دلم خیلی گرفته.. یه مشکل روحی برام پیش اومده که نمی تونم با کسی حتی پسرک درموردش حرف بزنم... 

دعا کنید برام از این برزخ بیام بیرون.. خیلی مستاصلم.. دارم مریض می شم!

نظرات 4 + ارسال نظر
حاج خانوم شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ

چی شده پیتی جونم؟
چرا اینجوری میگی؟
نگرانت شدم آخه؟!

پرنده خانوم یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ

پیتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
:(

مموی عطر برنج یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ http://atr.blogsky.com

وا! یا علی!! کجا رفت؟؟
درست می شه خانومی...خیلی به خودت فشار نیار...
زندگی رو سخت نگیر و بی تفاوت بگذر...

فیروزه دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ

پیتی جان ... چی شده خانومی؟ ... چرا اینقدر بهم ریخته ای این روزها؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد