این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

عکس گلدون

** گلدونی که گفتم.... 

----------------------------------- 

 

 یکی از دوستان راست می گه... نباید سکوت کرد و باید حرفا رو زد...گرچه من هیچ وقت در برابر اصرارهای محبت آمیز سکوت نمی کنم و سریع اشکم جاری می شه و می شم یه دنیا حرف که هی حرف می زنه و هی حرف می زنه و اشک می ریزه و اشک می ریزه... دیشب گرچه هیچ اصراری نبود و همش لبخند بود.. اما بغضم باز شد و حرف زدم.. و تو.. دوست دارم مرد خوب صبورم... با همه غرور و سکوتت دوست دارم.. 

پیرمرد من... :)

نظرات 9 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

خوش به حالت ... کاش منم یاد بگیرم حرف بزنم!!!!!!
گلدون هم خوشگله اما چون هم بلنده و هم دهنه اش باریکه باید خیلی با دقت گل انتخاب کنی تا نما داشته باشه ...
از این گل طبیعی ها که شبیه دم گربه است و کاهی رنگه اگر دیدی فکر کنم بهش بیاد ...

عطر برنج چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ http://atr.blogsky.com

بعضی چیزا گفتنشون بهتر از نگفتنشونه!

bobo پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

salam
che khatara piti khanoom?hal mikoni barat kharejaki daram typ mikonam?midunam alan az khosh halit chasbiid be saghf bashe baba bia payin:))

آتی جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ http://aatie.blogfa.com

سلام .... من یه خورده نفهمیدم....پیرمرد؟ پسرک؟ دو نفر جدا هستند؟ به نظر منم بعضی چیزا هم نگفتنشون بهتر از گفتنشونه...دی

نه جدا نیستن... منظورم از پیرمرد همون پسرکه..

حاج خانوم یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

میبینم که گلدون خریدین همچین خوشمل
با حرف تو و خانوم سین برای گفتن حرفها موافقم اما بعضی وختا آدم نمیتونه همه چیزو بگه...

بادوم دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ق.ظ

سلام خانمی..خوبید شکر خدا؟غرض از مزاحمت: راستش من همیشه بعد از خوندن وبلاگ شما از لینکاتون میرفتم وب عسل جون اما انکار دیگه لنیکاتونو پاک کردین.آره؟

www.asal24.blogfa.com آره لینکامو پاک کردم..

پرنده خانوم سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ

شلااااااااام علیکم بر پیتی خانومه خانوم خانوما
احوالت چطوره؟
چرا آپ نمیکنی بابا؟
نکنه تو هم امتحان داری؟
پس بگو چرا هنوز مارو دعوت نکردی، میخوای واسه گلدونت گل بخری بعد:))))))))
تو غمت نباشه مارو دعوت کن، خودم و خودش گل هم میگیریم برات
تازه میریم از همون اکسیر هم میگیریم!
خب چیه دوستمون ارزشش بیشتر از این حرفاست(پرنده در حال خود شیرین کنی)
پیتی
یکم بخند دیگه بابا
اخمات چرا اینطوری تو همه؟؟هاااااااااااان؟؟؟

ویدا چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ

کجایی خانوم گل؟

ویدا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

پیتی گل به ما هم یاد بده چه جوری این شکلک های خوشگل رو میزاری توی وبلاگت:-)
مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد